Full version: Rolig sida
fruberglund
Hittade den här länken på en sida.

Var några gamla rävar från skoltiden som var medlemmar, bl.a. en gammal kompis till mig. Ska nog kontakta henne sen, kan vara kul att se vad hon gör idag.

www.stayfriends.se
MoniqueÖ
Har fått kontakt med 6 gamla klassisar från sexan...dvs från 35 år sen! En tjej och resten killar(var lite av en pojkflicka när jag var liten). Det var sååå kul att ses igen.

Du har väl tid nu, Frun, att ta kontakt? Passa på när det ä'r vår och härligt. Kanske en picnic och snacka om gamla minnen!

Lycka till!

/Q
Yin o Yang
Tack för tipset smile.gif . Anmälde mig direkt och har redan hittat några namn på klasskompisar från Lund tongue.gif
Blomstertanten
Tack för tipset ! Ska genast anmäla mig smile.gif
KURT
De skall nog tjäna pengar på att sedan erbjuda sig med att ordna klassåterträffar.
pejori
hemska tanke!!!!!! ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
aldrig i livet, att jag vill träffa dom!! ohmy.gif ohmy.gif
fruberglund
CITAT (MoniqueÖ @ 29-04-2005, 07:55)
Du har väl tid nu, Frun, att ta kontakt? Passa på när det ä'r vår och härligt. Kanske en picnic och snacka om gamla minnen!

Nja, de flesta bor nog kvar i min gamla hemstad 35 mil härifrån så någon picknick blir det nog inte i sommar i alla fall smile.gif

Men kontakt ska jag i alla fall ta.
Sulawesii
CITAT (pejori @ 29-04-2005, 13:42)
hemska tanke!!!!!! ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
aldrig i livet, att jag vill träffa dom!! ohmy.gif ohmy.gif

Haha tongue.gif precis min tanke!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon