Full version: Söta djur
stina
Har ni sett den här sidan? Tydligen en blogg där man lägger in bilder på söta djur.

/StinaSöta djurbilder
Rossi
Hm, ja, vad är det man säger? Skönheten ligger i betraktarens ögon. biggrin.gif
Fenja
Djurbäbbar är det absolut sötaste som finns. wub.gif wub.gif
Mvh
Fenja
Sulawesii
Jag är väldigt förtjust i båda söta och ..... mindre söta..... djur! Härlig länk!
Pixi
söt?

andersen
Jag tycker att den här katten var fin.
lisselbo
borttaget
Airamya
Oh ja, Pixi! MYCKET söt! wub.gif Och eftersom jag är helt bortkommen i fågelriket (fast jag har lärt mig hur en grönfink ser ut nu, tack vare Amaira) så undrar jag- vad är det för fågel? (För en grönfink är det INTE! rolleyes.gif ) Bakgrunden verkar mycket bekant dock...
amaira
Fågel???
*tittar raskt igenom blogen - nää ingen fågel ohmy.gif *

Ååååhhhh jasså den biggrin.gif , det är en HÖNA!

Kyckling av "vanlig höna", ras kan jag dock inte säga (finns några olika att välja mellan) men hönan kommer att bli svart som vuxen.

En sån där svart liten sötnos kläckte jag i ugnen en gång!!! laugh.gif laugh.gif

(hönan som låg på ägg reste sig upp och gick en vecka före kläckningen, jag tog de redan kalla äggen och satte i ugnen, ingen värme på förutom ugnslampan (det var sommar och väldigt varm i köket) och en skål med vatten för luftfuktighetens skull, och daglig vändning och vridning på äggen.
En natt när jag kom hem från jobbet, lät det "pip-pip" inifrån från ugnen!!!)

Härliga djurbilder!!!

Den här gillar jag, som foto betraktat, med alla dessa 90-gradiga vinklar av olika slag.

Airamya
Jaha ja, det är alltså en helt vanlig kyckling? laugh.gif laugh.gif Nåja, söt är den i varje fall smile.gif
Pixi
japp, en vanlig liten höna
som ger ägg till mig och gödsel till blommorna
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon