Full version: Imorgon börjar VM
Dzad
Vad spännande (tycker jag)!
Vad har ni för förväntningar och vilka lag kommer ni att kolla på i TV:n?

Själv är jag stor fan av östeuropeisk ishockey och därmed kommer jag att följa lagen med den spelstilen mycket.
Ryssland har ju nästan lite för mycket skickliga tekniker som man ju inte får missa en match med.

Får väl också titulera mig Jaromir Jagr-fan sen många år tillbaka. Trevligt att han spelar, men jag är lite osäker om han ensam kan få Tjeckien i rätt riktning. I slutändan spelar individuell skicklighet relativt lite i dagens ishockey... T.o.m. Finland o Sverige kan ju vinna om de spelar väldigt bra som team.

Nu skall jag sluta skriva för det kan ju hända att ingen annan har så omaka intressen som hockey och odling. smile.gif
zaaritha
Ingen ishockey för mej!!
Berith
Inte så mycket för mej heller. Tycker att det krockar för mycket med våååren, hade det varit mitt i vintern hade det varit intressantare. wink.gif
Caprice
Är helt ointresserad...

Caprice
pejori
ingen ishockey här heller smile.gif smile.gif
bara odlingar nu på våren wub.gif
Gertie
Jag ser all sport på TV. Är mest intresserad av hockey, fotboll och
friidrott.
Så naturligtvis ser jag alla matcher som visas från hockey-VM.
Betty
Jag har tid med hockey-VM. smile.gif Våren har inte kommit så långt här uppe ännu, det ligger fortfarande kvar lite snö i skuggiga lägen i trädgården.
Klinta
Jag älskar ishockey! Kommer att se alla matcher. (Trots att jag är kvinna....) tongue.gif
Susanna
Jag kollar på Lettland - Kanada just nu. Lite överraskande att Lettland lyckats göra 4 mål på Kanada.
pejori
ja..det är överaskande smile.gif smile.gif
kanada kanske tog lettland för lättvindigt? huh.gif huh.gif
kristerh
Då kan man väl inte se på tv de närmaste veckorna wink.gif gillar inte att alla andra program får flytta på sig för sportens skull jämt wink.gif
mamamaggan
Kommer inte heller att se på TV de närmaste veckorna, min man skymmer den laugh.gif biggrin.gif !

Skämt åsido , jag har som tur är en "egen " TV som bara jag bestämmer över . smile.gif smile.gif smile.gif Skönt!
Susanna
Och nu är det Finland - Danmark. Spännande spännande. Vill att Danmark ska plocka poäng mot Finland!
farbror B
Det borde i all sporthysteri vara en separatkanal för all sport, så att "mina" program inte flyttas!
Vi har väl alla lite olika intressen, men det är bara sport som får bryta ordinarie program, LOST till exempel som ställs in denna veckan.

Tänk om jag som älskar böcker skulle få se Paradise Hotel flyttat, för en intervju med Nobelpristagaren?
Rapport flyttas för ett besök på trädgårdsmässan?

Rossi
Och tyvärr har inte vi den aktuella kanalen så jag missar alltihop ... Jag tycker att det är jättekul att titta på sådana här turneringar när det gäller ishockey och fotboll.

Ibland när det är stora mästerskap och Sverige är med och matcherna visas på dagtid så spänner vi upp en storbildsskärm i matsalen på jobbet och de som vill får stämpla ut och sätta sig och titta på matcherna. Ni kan tro att vi har en härlig stämning då!
farbror B
Gillar bokmalar hockey???? laugh.gif
Rossi
CITAT (farbror B @ 02-05-2005, 09:27)
Gillar bokmalar hockey???? laugh.gif

Tydligen VISSA av oss ..... laugh.gif

Ibland bara måste man ju ta en paus!
farbror B

Trevligt med allsidiga människor
tongue.gif
Rossi
CITAT (farbror B @ 02-05-2005, 09:37)

Trevligt med allsidiga människor
tongue.gif

You took the words right out of my mouth .....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon