Full version: frösåddsbilder mm
kerstin z5-6
frösådder , bilder på växthusbygge -bara ett skal, mm inlagt i mitt album aktuellt 2003
smile.gif
katti
OJ, oj, oj det var inte lite växter du hade i källaren ohmy.gif , vad är det du sår?
kerstin z5-6
i huvudsak perenner , i år campanula o thalichtrum som huvud komponenter, en del clematis med ...å du ? laugh.gif
detta var ena sidan av källaren ,,bara ....
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
abborrmaster
ojojoj... Jag trodde JAG behövde skaffa machetas till mitt rum smile.gif
kerstin z5-6
Nu ska vi inte vara sån Simon laugh.gif laugh.gif
Jag har faktiskt bara 70 sorter i i år smile.gif smile.gif smile.gif
Erika zon 4
Ja det var verkligen imponerande vad mycket småplantor!! Tänk om det kommer en dag när jag har lika mycket i min källare, då har jag nog ingen sambo kvar sen! biggrin.gif
Ska kanske visa för honom att jag inte har så mycket ändå, om man jämför! rolleyes.gif
fiffigafrun
Ja du Kerstin, där ligger man i lä både när det gäller frösådder o vinterträdgård. Imponerande! Och kul att se hur du bor också...
Helen i Piteå Zon 5
Ja du Kerstin, nu får du inte långt att gå barfota ifall du förlorar ett vad igen, tänker på ditt nya underbara växthusbygge. helt urtjusigt kommer det att bli.
Jag såg en bild på promenaden, men den saknade text,,hihihihii rolleyes.gif biggrin.gif biggrin.gif
Vad fint du har ordnat för dina småplantor, ska bli kul att komma på er växtmarknad och fynda./Helen
Adri-Anne
Har njutit av dina bilder. Det är inte nyttigt att titta på såna.
Får så ont i vill- ha- tarmen biggrin.gif
Härliga katter. wub.gif wub.gif
katti
Själv har jag bara lite violer, pelargoner, tagetes och lobelior... jag ligger lite efter smile.gif . Nu har jag fått ideer till hur jag och min sambo ska inreda källaren iallafall, det gäller bara att få honom att förstå rolleyes.gif wub.gif
fiffigafrun
Kerstin! När o var ska ni han någon växtmarknad? Märta Eklund är väl också där o säljer då kan jag tänkta mig...

Det är ju inte så långt från Luleå.
Eva i Skåne
Vilka bilder Kerstin wub.gif . Inte längtar man mindre nu.........

Och vilken utsikt från ditt sovrum sen! smile.gif
kerstin z5-6
Vi funderar på 23 maj laugh.gif ang växtmarknaden.
Tack för alla fina ord smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon