Em_I_Am
Denna sidan har just gett mig ståpäls, hjärtklappning o andningssvårigheter. Hur många gånger jag utbrast "Wooooow" vet jag inte. Prova får ni se wub.gif

Mawall
Maria i Helsingborg
Jag behöver en ny kamera!!!!!!!!!!
Jösses, vilka snuskigt bra bilder wub.gif rolleyes.gif
Favoritmärkt!
Em_I_Am
jaa visst är dem! Lagd till favoriter.

Haha jag behöver också en kamera! Skrev o frågade vilken kamera hon använder. Hoppas på svar. Fast den lär kosta en hel förmögenhet... Men drömma kan man ju wub.gif
fruberglund
Vilka bilder! Och jag som tyckte mina var rätt bra sad.gif Där ser man, man har alltid mer att lära.

Frågade också vilken kamera hon använder.

Men det är nog inte så enkelt som bara kameran. För att få såna bilder måste man vara duktig på att fotografera helt enkelt. Ljussättningen måste vara rätt och antagligen använder hon stativ för att få närbilderna så skarpa (de blir lätt oskarpa eftersom man gärna skakar lite på handen när man tar kort).

Underbart helt enkelt!
Helen B
CITAT (Em_I_Am @ 01-05-2005, 21:55)
Lagd till favoriter.

Även här! wub.gif
Vilka bilder!
Em_I_Am
Precis fruBerglund! Nog är det så. Jag har läst foto i skolan så jag vet ju hur jätte svårt det är. Hade mer hoppats på ett svar från henne liknande detta: Jamen dem där bilderna är tagna med den superduper lätta o billiga digitalkameran man kan beställa från haléns. Sen blir varje foto helt perfekt o man kan glänsa med vackra bilder på odla laugh.gif

Dina bilder ÄR också fina!
Grönblomman
Ja, sannerligen underbara bilder (inte sidan, va? smile.gif), mångt o mycket snyggare än jag tidigare sett på bland annat fjärilar! Vackert så man smlter tongue.gif wub.gif biggrin.gif
Em_I_Am
haha nej nej inte sidan så klart tongue.gif
Ewa L
Underbara bilder! En favvis här oxå.

Dessvärre tror jag inte det räcker med bra kamera, man måste ha "blicken" för att se objeket där det finns.

En gammal klasskompis till mig (nu pratar vi 1800-tal) sprang omkring och fotade allt möjligt konstigt när vi var tonåringar. Minns att hon bl.a. kröp omkring och fotograferade en maskros . Vi trodde inte hon var klok!!

Den bilden vann en stor tävling. tongue.gif

OK, det var ingen Kodak Instamatic hon hade. Kanske en utrangerad Hasselbladare. Och mycket riktigt blev hon fotograf.
Airamya
Wow... Otroliga bilder. Ock skakbilderna! Såg ni dem? Helt fantastiska... wub.gif
Inger GMT
Vilka fantastiska bilder. Ger inspiration till att genast leta fram stativet och gå ut och lägga mig på knä bland vårens blommor.
Hälsningar Inger, som alltid har kameran med i fickan utifall att.....

GMT trädgård
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon