Caprice
på torsdag igen på TV4...

Inte lika bra som Gröna Rum, men klart man tittar om man har tid..!

Äntligen Trädgård

Caprice
Ewa L
En liten rättelse:

Enligt din länk börjar det i TV4, inte TV4+. (Säkert många som blir glada för det.)
kristerh
Låter bra, gillar inte tv4+ de byter programtid på hela tiden så man missar allt man vill se.
krister
Caprice
CITAT (Ewa L @ 02-05-2005, 12:34)
En liten rättelse:

Enligt din länk börjar det i TV4, inte TV4+. (Säkert många som blir glada för det.)

Ooops, klantigt av mej... sad.gif

Tack för du såg det, Ewa..!
Jag ändrar det..!

Caprice
Xelma
Hoppas bara att Erik Blomquist har gett upp sina j...a "gaboin"burar som han tjatade om i mer än hälften av förra säsongens program. Överallt skulle dessa ståltrådsburar fyllas med sten. När det är så mycket är det fantasilöst. Gräsbeklädda burar till en småbarnsfamilj, hur länge orkar de klippa dem på alla sidorna? Ofta tråkiga lösningar, men jag hoppas på bättring för jag kan ju inte låta bli att se på ett trädgårdsprogram!

Hoppas de sett på det danska Hokus Krokus, de har en bra trädgårdsarkitekt med fräscha idéer.

De engelska programmen är också bra, de gör en liten bakgård per avsnitt, jättetrevligt och annorlunda. Lite väl utflippat ibland.
pisanggoreng
CITAT (Xelma @ 03-05-2005, 13:36)
Hoppas de sett på det danska Hokus Krokus, de har en bra trädgårdsarkitekt med fräscha idéer.

De har i varje fall tagit Hokus Krokus tid... Torsdagar kl 20... wink.gif
Xelma
Just det ja... då vet jag att jag väljer Hokus Krokus! Får väl zappa på torsdag för att se om det är bättre...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon