dragonbeauty
02-05-2005, 17:45
Hej! Beställde pellis-sticklingar från odla som jag fick förra veckan... vad gör man om några var döda? Kan man reklamera?
Synnöve
02-05-2005, 17:54
Hej! Förra året beställde jag sticklingar från Odla och en del var döda. Jag skickade ett mejl och klagade och då fick jag dra av en summa från räkningen.
MVH Synnöve.
dragonbeauty
02-05-2005, 17:56
Vart ska jag mejla då? Adress?
Synnöve
02-05-2005, 18:08
Hej igen! Jag tror att jag använde den E-postadress som finns på räkningen dvs.:info@odla.nu. Är inte helt säker, men prova.
MVH Synnöve
Eva i Skåne
02-05-2005, 18:18
Annars kan du klicka till odlas förstasida, överst till höger på denna sidan. Där under Information finns "kontakta oss". Där kan du skriva ett meddelande.
Jag fick också ett par som inte överlevde, trots att de såg fina ut, men jag ska få nya.
Jag fick även fel lökar ett år, men då fick jag också kompensation.
Dom är ALLTID tillmötesgående!!!
dragonbeauty
02-05-2005, 18:27
Okej.. låter ju bra det! Har mejlat ett litet snällt klagobrev nu.. Man har ju som så svårt att klaga när man själv jobbar i butik! Man vill ju vara så trevlig som möjligt....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.