dragonbeauty
Hej! Beställde pellis-sticklingar från odla som jag fick förra veckan... vad gör man om några var döda? Kan man reklamera?
Synnöve
Hej! Förra året beställde jag sticklingar från Odla och en del var döda. Jag skickade ett mejl och klagade och då fick jag dra av en summa från räkningen.
MVH Synnöve.
dragonbeauty
Vart ska jag mejla då? Adress?
Synnöve
Hej igen! Jag tror att jag använde den E-postadress som finns på räkningen dvs.:info@odla.nu. Är inte helt säker, men prova.
MVH Synnöve
Eva i Skåne
Annars kan du klicka till odlas förstasida, överst till höger på denna sidan. Där under Information finns "kontakta oss". Där kan du skriva ett meddelande.

Jag fick också ett par som inte överlevde, trots att de såg fina ut, men jag ska få nya.
Jag fick även fel lökar ett år, men då fick jag också kompensation.

Dom är ALLTID tillmötesgående!!!
dragonbeauty
Okej.. låter ju bra det! Har mejlat ett litet snällt klagobrev nu.. Man har ju som så svårt att klaga när man själv jobbar i butik! Man vill ju vara så trevlig som möjligt.... smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon