Full version: Lite fjantigt
Sidor: 1, 2, 3, 4
Reserv
Aha, det är nån som vill bli av med sina duvor på balkongen. laugh.gif ha, ha, ha, jag kom allt på det til slut. Fast inte ville hon väl skjuta dom heller? unsure.gif
mamamaggan
NU fattar t o m jag laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif
*Felix matte*
CITAT (pejori @ 04-05-2005, 23:13)
CITAT (Reserv @ 04-05-2005, 23:03)
unsure.gif Handlade det inte om grävlingar här? Jösses anamma, här hänger man inte med i svängarna. Eller är det ett internt skämt? wink.gif

denna tråden handlade inte om grävlingar smile.gif smile.gif
den handlar om sandlådor biggrin.gif biggrin.gif

På Odla.nu får man lära sig att trådar byter ämne "mitt i allt" laugh.gif men viist... grävlingar handlade det inte om i denna! laugh.gif
*Felix matte*
CITAT (mamamaggan @ 04-05-2005, 23:16)
NU fattar t o m jag laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif

Kan du berätta för en som står (sitter) frågande?
pejori
och inte duvor heller laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
men roligt är det
biggrin.gif biggrin.gif
Snöflinga
Jamen, HJÄRTLIGT VÄLKOMNA, Diabolique. Du med Reserv, Pirum och alla andra rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif

Känner mig också lite småny här ........ skriver inte så ofta men bläddrar igenom forumet mest varje dag. Tycker inte att jag vill göra inlägg om allt som skrivs, det är mitt val och tiden är begränsad.

Men ändå roar det mig, lär mig mycket, framförallt om alla här på forumet, som jag spontant känner sympati för. Kanske inte alla åsikter, men ändå tongue.gif

Vad jag ändå har förstått är vissa ämnen tabubelagda. Vill man bli riktigt påhoppad, skall man ha åsikter om katter som förorenar, krafsar i rabatter
och uppför sig till förtret i största allmänhet mad.gif Då är man katthatare och bör förpassas till ett varmare ställe, fast det inte alls är så.

Politik och veganism är också ämnen som framkallar känslostormar, men
det är kul, svarar gärna laugh.gif Det vore väl urtråkigt om alla tyckte lika ..

Så för känslosam och ta åt sig bör man nog inte vara. Käfta tillbaka och
ifrågasätt rolleyes.gif fast med respekt för att vi alla är olika ....
pejori
CITAT (Felix matte @ 04-05-2005, 23:13)
CITAT (pejori @ 04-05-2005, 23:11)
duvorvisste väl att den fanns någonstans smile.gif

Ja men det var inte Agnetha som hade den tongue.gif den fanns i mitt album laugh.gif biggrin.gif

menar du att jag letade i onördan på odla? ohmy.gif ohmy.gif
kunde du inte berättat det? laugh.gif laugh.gif
*Felix matte*
CITAT (pejori @ 04-05-2005, 23:18)
och inte duvor heller laugh.gif  :lol:  :lol:  :lol:
men roligt är det
biggrin.gif  :D

men visst har väl du också sett duvor i sandlådan rolleyes.gif unsure.gif
så eg. handlar det väl om dem också... Fast i just detta fall vill jag påstå att det handlade om ett "h"
Roligt?.. Javisst! laugh.gif
pejori
CITAT (Felix matte @ 04-05-2005, 23:23)
[
men visst har väl du också sett duvor i sandlådan rolleyes.gif unsure.gif
så eg. handlar det väl om dem också... Fast i just detta fall vill jag påstå att det handlade om ett "h"

duvor är bra!!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif å den lilla vita duvan .... biggrin.gif biggrin.gif
Diabolique
CITAT (pejori @ 04-05-2005, 23:31)
[
men visst har väl du också sett duvor i sandlådan  :rolleyes:  :unsure:

duvor är bra!!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif å den lilla vita duvan .... biggrin.gif biggrin.gif

Nej, duvor är ONDA!
Man kan halka på balkongen om man inte ser sig för efter duvskit, och om de har bajsat i sandlådan kan oskydiga bebisar som lämnas utan uppsikt kanske äta deras bajs. Vem vet de kanske skulle bli sjuka och dö...
Och om man tittar upp i luften så kan man få fågelskit i ögat, och få infektion som gör att man kanske kan bli blind om man inte söker vård...
Alla fåglar är nog onda...

Vid närmare eftertanke är alla djur onda!
Människor också!

Vi är lika onda allihopa.

Fast då kan man ju säga att alla är lika goda.

I så fall är vi alla goda, människor som djur!

(lagom flummigt eller hur?) tongue.gif
*Felix matte*
CITAT (pejori @ 04-05-2005, 23:31)
[
men visst har väl du också sett duvor i sandlådan  :rolleyes:  :unsure:

Ja men jag tror ändå inte att du har hittat rätt... du vet det där h:et tongue.gif
*Felix matte*
CITAT (Diabolique @ 04-05-2005, 23:46)
(lagom flummigt eller hur?) tongue.gif

Appselut! biggrin.gif
Reserv
wink.gif blink.gif Nu är det nåt internt igen sad.gif Man fattar noll här alltså unsure.gif H, vadå H?
pejori
snälla diaboliquie
gud vad du var trött och synisk då rolleyes.gif rolleyes.gif
tror du att du är ensam om att veta att duvor är ilskna? huh.gif
det vet alla som hart träffat duvor...men det finns en bild av en fredsduva, som fladrdar runt när det blir för hett ...DET ÄR DE DUVAN VI PRATAR OM!!! smile.gif
så om du tar tre djupa andertag...och inte är så jätte på hugget när det hjäller vilda djur, så kanska du hinner läsa att alla inte är ute efter att döda unsure.gif unsure.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 04-05-2005, 23:54)
snälla diaboliquie
gud vad du var trött och synisk då rolleyes.gif rolleyes.gif
det vet alla som hart träffat duvor...men det finns en bild av en fredsduva, som fladrdar runt när det blir för hett ...DET ÄR DE DUVAN VI PRATAR OM!!! smile.gif
så om du tar tre djupa andertag...och inte är så jätte på hugget när det hjäller vilda djur, så kanska du hinner läsa att alla inte är ute efter att döda unsure.gif unsure.gif

Ahh, man hittar den om man söker på "fredsduva" i småprat. Det var tydligen "oldwolfie" som hittade den först enligt vad man får fram där, tanken är god, och duvan gullig. wub.gif
pejori
CITAT (Felix matte @ 04-05-2005, 23:50)
CITAT (Diabolique @ 04-05-2005, 23:46)

(lagom flummigt eller hur?)  tongue.gif

Appselut! biggrin.gif

ett litet h hit eller dit .....suck biggrin.gif biggrin.gif
vet nog var duvan häckar.... biggrin.gif biggrin.gif
väntar på duvungar, med tanke på alla ungtuppar biggrin.gif biggrin.gif [SIZE=1][COLOR=gray]hjälp vad kul jag är wub.gif
*Felix matte*
CITAT (Reserv @ 04-05-2005, 23:52)
wink.gif  :blink: Nu är det nåt internt igen sad.gif  Man fattar noll här alltså unsure.gif H, vadå H?

Förlåt!.. ska väl inte ta för givet att alla känner till... men om du varit här ett tag så vet du att netaave har ett "h" i förnamnet.. men inte jag.
tongue.gif

Ett förtydligande = Jag skriver mitt namn som följer.. Agneta.. medans netaave har ett "h" tongue.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Det var väl enkelt att förstå... eller hur rolleyes.gif
pejori
visste väl att den fanns nånstans biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
*Felix matte*
CITAT (Reserv @ 04-05-2005, 23:59)
CITAT (pejori @ 04-05-2005, 23:54)
snälla diaboliquie
gud vad du var trött och synisk då rolleyes.gif  :rolleyes:
det vet alla som hart träffat duvor...men det finns en bild av en fredsduva, som fladrdar runt när det blir för hett ...DET ÄR DE  DUVAN VI PRATAR OM!!! smile.gif
så om du tar tre djupa andertag...och inte är så jätte på hugget när det hjäller vilda djur, så kanska du hinner läsa att alla inte är ute efter att döda unsure.gif  :unsure:

Ahh, man hittar den om man söker på "fredsduva" i småprat. Det var tydligen "oldwolfie" som hittade den först enligt vad man får fram där, tanken är god, och duvan gullig. wub.gif

och den lilla vita duvan...
pejori
CITAT (Felix matte @ 05-05-2005, 00:01)
Ett förtydligande = Jag skriver mitt namn som följer.. Agneta.. medans netaave har ett "h" tongue.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

NÄHÄÄÄDÅ!!! det var inte så lätt att se biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
helt och hållet ditt fel agnetha biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Reserv
wink.gif  blink.gif Nu är det nåt internt igen sad.gif  Man fattar noll här alltså unsure.gif H, vadå H?

Förlåt!.. ska väl inte ta för givet att alla känner till... men om du varit här ett tag så vet du att netaave har ett "h" i förnamnet.. men inte jag.
tongue.gif

blink.gif Som att det skulle bli mycket enklare nu då wacko.gif netaave har väl inget h i sig alls? wink.gif unsure.gif .............aha, om hon inte heter Agnetha då förstås. Men hur ska nån kunna veta det? Och sen var det oldwolfie som hade hittat den om man letar på sökfunktionen. Ligger den inte i hans/hennes album då?
*Felix matte*
CITAT (pejori @ 05-05-2005, 00:04)

Ett förtydligande = Jag skriver mitt namn som följer.. Agneta.. medans netaave har ett "h" tongue.gif  :lol:  :lol:  :lol:

NÄHÄÄÄDÅ!!! det var inte så lätt att se biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
helt och hållet ditt fel agnetha biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Nämen skyll inte på oskyldiga agnet(h)a laugh.gif
pejori
nix...vissa interna skämt finnns också laugh.gif laugh.gif
dom kommer med tiden...reserv rolleyes.gif rolleyes.gif
*Felix matte*
CITAT (Reserv @ 05-05-2005, 00:08)
wink.gif  blink.gif Nu är det nåt internt igen sad.gif  Man fattar noll här alltså unsure.gif H, vadå H?

tongue.gif

blink.gif Som att det skulle bli mycket enklare nu då wacko.gif netaave har väl inget h i sig alls? wink.gif unsure.gif .............aha, om hon inte heter Agnetha då förstås. Men hur ska nån kunna veta det? Och sen var det oldwolfie som hade hittat den om man letar på sökfunktionen. Ligger den inte i hans/hennes album då?

Men herreguuuud! Hur svårt är det att skilja två olikstavade namn???

Oldwolfie... javisst... den finns säkert i hennes album också tongue.gif
förresten...har du sett Erik och missarna... Visst är de bara sååå mysiga wub.gif och alla troll och annat knytt hon hittar i sin skog... är ju bara alldeles fööör mysigt!
pejori
å den lilla vita duvan...kom från ett annat land... *sjunger för sig själv* rolleyes.gif rolleyes.gif
pejori
aha, om hon inte heter Agnetha då förstås. Men hur ska nån kunna veta det? Och sen var det oldwolfie som hade hittat den om man letar på sökfunktionen. Ligger den inte i hans/hennes album då?

ta det lugnt laugh.gif laugh.gif laugh.gif det är inte dödstraff på att inte hänga med i alla svängar biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
skicka gärna ett pm, så kan jag förklara för dej rolleyes.gif rolleyes.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 05-05-2005, 00:15)
aha, om hon inte heter Agnetha då förstås. Men hur ska nån kunna veta det? Och sen var det oldwolfie som hade hittat den om man letar på sökfunktionen. Ligger den inte i hans/hennes album då?

ta det lugnt laugh.gif laugh.gif laugh.gif det är inte dödstraff på att inte hänga med i alla svängar biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
skicka gärna ett pm, så kan jag förklara för dej rolleyes.gif rolleyes.gif

Tack för inbjudan Pejori, det kanske jag gör. tongue.gif Men nu ska jag nog knoppa in och drömma (mar)drömmar om duvor grävlingar och gråhåriga kärringar i sandlådan. rolleyes.gif Fridens liljor mina damer, och sov gott när ni nu går och lägger er, för ni sover väl nån gång också? wub.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 05-05-2005, 00:20)
[
Tack för inbjudan Pejori, det kanske jag gör. tongue.gif Men nu ska jag nog knoppa in och drömma (mar)drömmar om duvor grävlingar och gråhåriga kärringar i sandlådan. rolleyes.gif Fridens liljor mina damer, och sov gott när ni nu går och lägger er, för ni sover väl nån gång också? wub.gif

a´m comig after you biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif rolleyes.gif
*Felix matte*
och för att inte tala om FJK och blommorna... Nä nu är det nog hög tid för mig att krypa till kojs... ha en god natt allihopa och dröm vackra drömmar så "ses" vi kanske imorron om allt går väl wub.gif
pejori
CITAT (Felix matte @ 05-05-2005, 00:25)
och för att inte tala om FJK och blommorna... Nä nu är det nog hög tid för mig att krypa till kojs... ha en god natt allihopa och dröm vackra drömmar så "ses" vi kanske imorron om allt går väl wub.gif

natti natti agneta biggrin.gif biggrin.gif
sov gott rolleyes.gif
amaira
Gomorron!! smile.gif

Värst vad tomt det var i sandlådan NU då. *ser mig omkring med stora nyvakna ögon*

Nåväl, jag slår mig ner och reflekterar över nattens kvarblivna sandslott...

Sandkaka 1: Duvan ja! Den hade jag glömt. *längtar och plockar fram den*

Sandkaka 2:
CITAT
men roligt är det
sa Pejori. Tycker jag med laugh.gif wub.gif

Sandkaka 3: Tänk så olika man kan tolka ett inlägg rolleyes.gif djupt fascinerande asså.

Läste Diaboliqs lilla charmiga sandlådekåseri och gladdes åt läsglädjen i den fyndigt skämtsamma ironin wub.gif och log. Sen kom Pejori och skövlade det fina sandslottet i misstag ...
(tolkar jag)

Från fredsduvor till mord på grävlingar,
Sandkaka 4:

Eko, du får så gärna fråga, jag tar inte illa upp wub.gif .
Jag skrev "sandlådetramsigt" och vad jag menar märks nog inte så lätt.

Jag tror mig inte vara "naturens Gud", dock en del av naturen. Och liksom alla andra djur försvarar jag mitt bo, mitt hem och även mitt revir.

Naturen ÄR grym!! Och människans grymhet kommer utifrån inre drifter = naturen. Vi kan inte särskilja oss varken på det ena eller andra viset.

Det jag ville påvisa är just det, att naturen ÄR grym, den är faktiskt grymmare än "jag vill veta". Det sker så mycket hemska saker ute i naturen så jag "mår illa" när jag tänker på det.

Skillnaden är att människan med sin lite annorlunda medvetenhet, kan VÄLJA att göra gott. Men det kräver vilja och val.
Det kräver medvetenhet, kräver förståelse av sina inre drifter och förståelse för att det finns andra sätt att handskas med dem. Det är inga lätta saker!! För vi ÄR naturens barn, delaktiga i universums ekosystem!

Människan är varken bättre eller sämre än någon av naturens andra barn, vi är EN DEL av det hela.

Inget problem går någonsin att lösa, om man inte först identifierar problemet, på ett sant och verkligt vis. (för annars är det ju någonting annat vi försöker lösa)

Som sagt, jag försvarar mitt hem och min egendom, och det kommer jag att fortsätta göra.
Jag kommer också att fortsätta försöka leva mitt liv med kärleksfullhet. Ekvationen går ihop, för mig, även om du och andra inte kan förstå den. Det handlar om HUR jag gör saker och ting, och det utgår från min helhetssyn.
Dödandet i sig är inget självändamål.

Hej Pinup! wub.gif
Visst blir det obalans inaturen när människan utrotar vissa djur. Men det händer också naturligt och spontant i naturen!
Det är det som vi människor har döpt till "fluktuation".

Naturen skulle inte "leva i fred och frihet" utan människan, även om den säkerligen skulle må bättre.

Att "tro sig vara Gud" försöker de flesta djur, som kommit upp sig i hierarkin bland de arter som lever socialt och därmed har ett rangsystem. Det är inte förbehållet människan, även om människan har skapat sig destruktivare och mer effektiva verktyg.

Titta på en tupp i hönsgården rolleyes.gif , eller varför inte en varg?

För mig hör allt ihop, även fluktuationen bland människorna sad.gif .

Varifrån kommer all din avsky och grymhet, pinup? Sitta på ett moln och skratta skadeglatt?

De flesta människor är hyggliga varelser! Och sitter jag på ett moln "när världen går under", så skulle jag nog gråta...

Varje enskild människa är värd ett bättre öde än att "förgöra sig själv", därför att hennes antal växte sig för stort i världen.

Vilken MAKT har varje enskild människa att styra över mänsklighetens kollektiva blindspår? (vilken makt har DU?)

Vilken MAKT hade någon enskild människa att styra in den destruktiva riktningen på den väg som vi nu befinner sig på? Vad tror DU?

Människan är visserligen på ett vis en intelligent varelse, men hennes intelligens består av "snilleblixtar" som likt ett bloss lyser upp en begränsad yta i "helhetens-och-sambandens" mörker.

Många framsteg har "vi" onekligen gjort - men de långsiktiga konsekvenserna har vi misslyckats med att överblicka.

Inte blir något bättre av att "hata" människorna för deras misstag?

Misstag gör vi alla, det är mänskligt, ja, jag törs till och med säga naturligt.

Varm kram till Pinup, Eko, Diabolique, Reserv, Pirum, och alla alla andra!!!! wub.gif wub.gif wub.gif

från amaira med skrivglada fingar
Ophelia
Tror mycket av "tokerierna" kan vara frågan om missförstånd. Att sitta och skriva prat innebär ju att man måste vara så tydlig i sitt språk för att det inte ska missuppfattas.

Jag måste säga att jag är tacksam över att ha hittat det här stället för det är så bra att kunna få tips när det gäller det mesta (blommor, mat eller bara babbla av sig i något) biggrin.gif

Skulle kanske vara roligt med en chattfunktion där man mer direkt skulle kunna babbla med varandra...kanske...kanske...kanske rolleyes.gif

Idag är det Kristiflygare och jag är så tacksam över att jag är ledig laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Eva
yla
godmorgon i sandlådan tongue.gif

amaira sa[QUOTE]Det jag ville påvisa är just det, att naturen ÄR grym, den är faktiskt grymmare än "jag vill veta". Det sker så mycket hemska saker ute i naturen så jag "mår illa" när jag tänker på det.[QUOTE]

o det håller jag med om

det är ätandets förbannelse

slapp vi äta så skulle naturen inte vara lika grym

wub.gif kanske wub.gif

nej nu går jag ut med erik o filosoferar lite i "min" skog bland mina" varelser som alltid är lika underbara smile.gif
sandlådan får vänta passa mina spadar bara laugh.gif
amaira
CITAT (Ophelia @ 05-05-2005, 07:20)
Skulle kanske vara roligt med en chattfunktion där man mer direkt skulle kunna babbla med varandra...kanske...kanske...kanske rolleyes.gif

Tihi ... nu har du återgått till trådens ursprungliga ämne! (Vare sig du vet det eller inte tongue.gif )

Hur som helst så gick det inte så "roligt"... rolleyes.gif
Ophelia
CITAT (amaira @ 05-05-2005, 09:02)

Skulle kanske vara roligt med en chattfunktion där man mer direkt skulle kunna babbla med varandra...kanske...kanske...kanske  :rolleyes:

Tihi ... nu har du återgått till trådens ursprungliga ämne! (Vare sig du vet det eller inte tongue.gif )

Jo jag är medveten om trådens ursprungliga. Läste trådens början lite sent och ville bara blanda mig i. Lite roligt att se hur ett inlägg växer.
Tycker bara det är så tråkigt när det uppstår tjafs som kan leda till personangrepp.

Tror på "Peace, Love and Understanding"

smile.gif

Eva
*Felix matte*
CITAT (amaira @ 05-05-2005, 09:02)

Skulle kanske vara roligt med en chattfunktion där man mer direkt skulle kunna babbla med varandra...kanske...kanske...kanske  :rolleyes:

och där stod något om chatt!?... jag hittar inget wacko.gif
amaira
stodtongue.gif - men den senaste konflikten som mååååånga reagerat starkt på ... är det ändå inte "ursprunget" till det du skrev?

Annars har jag misstagit mig och får tänka på alla andra konflikterna utom den då rolleyes.gif

Och wacko.gif tillbaks tongue.gif wub.gif wub.gif

(kram wub.gif )
*Felix matte*
CITAT (amaira @ 05-05-2005, 13:24)
Och  :wacko: tillbaks  :P   wub.gif  :wub:

(kram  :wub: )

den var väl inte menad åt dig tongue.gif (wackon)
den var till mig själv... som inte hittade något om chatt.

skickar många wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif och lovar ta en kurs i "smilytolkning"
*Eko*
CITAT (Felix matte @ 05-05-2005, 00:11)

tongue.gif

förresten...har du sett Erik och missarna... Visst är de bara sååå mysiga wub.gif och alla troll och annat knytt hon hittar i sin skog... är ju bara alldeles fööör mysigt!

[QUOTE]

Jag förstår inte vad trådar är till för....

jag blivit tillsagt efter av att vikit lite från tråden...

men här tycks det för mig ha pågått någon sorts privat och sluten diskussion mellan människor som känner varandra väl....

Jag förstår väl de nya som skrivit att de känner sig utanför
wub.gif

Och tack för ditt svar Amaira rolleyes.gif
*solis*
CITAT (Eko @ 05-05-2005, 17:59)
CITAT (Felix matte @ 05-05-2005, 00:11)

tongue.gif

CITAT
Jag förstår inte vad trådar är till för....

men här tycks det för mig ha pågått någon sorts privat och sluten diskussion mellan människor som känner varandra väl....

wub.gif

OJ ohmy.gif detta har jag inte märkt; det är bara roligt att det skrivs och allt hänger inte jag med men inte känner jag mig utanför fastän jag är rätt så ny här.
*Felix matte*

wub.gif

Så tråkigt att du blivit tillsagd...jag upplever att jättemånga trådar ändrar riktning... har aldrig klagat på sånt för jag tycker faktiskt det är lite kul att se hur många ämnen som till slut har "avhandlats".

Du citerar från igår kväll... för mig var det ingen privat, sluten diskussion och inte heller känner jag de andra som skrev i tråden... inte mer än vad som står i deras profil. Tråkigt om du och andra känner er utanför... min avsikt har aldrig varit att såra... för mig var det bara en "kul stund" när jag ändå satt så sent uppe. biggrin.gif
*Eko*
CITAT (Felix matte @ 05-05-2005, 18:22)

wub.gif

Så tråkigt att du blivit tillsagd...jag upplever att jättemånga trådar ändrar riktning... har aldrig klagat på sånt för jag tycker faktiskt det är lite kul att se hur många ämnen som till slut har "avhandlats".

Du citerar från igår kväll... för mig var det ingen privat, sluten diskussion och inte heller känner jag de andra som skrev i tråden... inte mer än vad som står i deras profil. Tråkigt om du och andra känner er utanför... min avsikt har aldrig varit att såra... för mig var det bara en "kul stund" när jag ändå satt så sent uppe. biggrin.gif

[QUOTE]

Gulligt svar, Tack! rolleyes.gif
*Eko*
OJ ohmy.gif detta har jag inte märkt; det är bara roligt att det skrivs och allt hänger inte jag med men inte känner jag mig utanför fastän jag är rätt så ny här.[/QUOTE]
[QUOTE]

Så pass har jag ock varit med att jag hunnit märka att du gått ur, ångrat dig och kommit in Solis... väl så...
och väl att du inte märkt... rolleyes.gif
*solis*
CITAT (Eko @ 05-05-2005, 19:05)
OJ ohmy.gif detta har jag inte märkt; det är bara roligt att det skrivs och allt hänger inte jag med men inte känner jag mig utanför fastän jag är rätt så ny här.

CITAT
Så pass har jag ock varit med att jag hunnit märka att du gått ur, ångrat dig och kommit in Solis... väl så...

Nu fattar jag inget alls wacko.gif wacko.gif wacko.gif
*Eko*
CITAT (solis @ 05-05-2005, 19:10)
[Så pass har jag ock varit med att jag hunnit märka att du gått ur, ångrat dig och kommit in Solis... väl så...

Nu fattar jag inget alls wacko.gif wacko.gif wacko.gif

[QUOTE]

Hej SOLis rolleyes.gif

Eftersom jag är relativt ny på nätet och i detta forum, avsåg jag längden på min tid här så där cirkus jämfört med din då du också säger att du är relativt nu på nätet ... rolleyes.gif
rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
Blomstertanten
*Hoppar in och snor en spade *
biggrin.gif laugh.gif wub.gif
Lady Hamilton
smile.gif Tror att jag gör likadant laugh.gif
Bettson
Hörru Hamilton!

Var har du fått tag på din signaturbild. Jag känner precis för en sån.

Har haft mindre datakrasch idag.
tongue.gif
Blomstertanten
CITAT (Hamilton @ 05-05-2005, 21:20)
smile.gif Tror att jag gör likadant laugh.gif

Bara du inte skvätter sand på mig ! tongue.gif
pejori
CITAT (Blomstertanten @ 05-05-2005, 21:47)
CITAT (Hamilton @ 05-05-2005, 21:20)
smile.gif Tror att jag gör likadant  :lol:

Bara du inte skvätter sand på mig ! tongue.gif

ge mej tillbaka min spade genast!!!!! biggrin.gif biggrin.gif
här snoss ingenting!!!! laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon