Full version: Äntligen regn
kristerh
Äntligen en ordentlig rotblöta, 16mm hade vi fått inatt, nu kommer nog växtligheten att explodera, tror att träden bara väntat på vatten.
krister
Malvia
Ja, ja, mensan, mina rabatter såg att må så bra ut i morse . Det har regnat hela natten. Bra även för grusgången som jag ska ta i tu med i slutet av veckan - bort med ogräset där! och pallkragarna som behöver genomfuktas. Grannen har redan klippt gräsmattan!!!
fruberglund
Jaaa...men vart är SOLEN och de 20 graderna de lovade till idag???????????????????????????????

De har jag inte sett skymten av bakom regnmolnen mad.gif

Bäst för dem att det kommer till helgen istället.
Yin o Yang
smile.gif Vi fick också en ordentlig rotblöta - tycker redan gräsmattan är grönare. Nu väntar vi bara på värmen wub.gif . Solen lyser verkligen med sin frånvaro idag, men det ska väl bli bättre wink.gif
mekare
28 mm blev det här i natt. Det behövdes verkligen.
netaave
Oj ohmy.gif jag har inte ens satt ut regnmätaren unsure.gif
yenny
20 mm kom det här (lite utanför sthlm)... äntligen! det behövdes verkligen.. och skönt att slippa kliet i ögonen lite..
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon