Eva i Skåne
Efter att ha läst i ett par trådar (som jag inte hittar nu) där det klagas över växtköp från Odla, så vill jag berömma istället. wub.gif

Odla har säkert som ambition att sälja förstklassiga plantor, men som när man handlar från en plantskola så kan missöden hända.
Tar man bara kontakt igen och talar om problemen så får man alltid generös ersättning, men att bara ondgöra sig för andra hjälper ju inte.

Av mina pelargonsticklingar var det tre som inte klarade sig, vilket jag meddelade och...
IGÅR fick jag tre nya för dessa och ett paket extra med en annan sort! smile.gif

DET KALLAR JAG GOD KUNDPOLICY!

Jag har även fått riklig ersättning en gång tidigare då jag handlat knölar som under sommaren antingen inte kom alls eller en sort som hade helt fel färg.

smile.gif wub.gif
Ani
mmm, de är bra. Jag har fått suveräna plantor från Odla nu.
smajlizz
Håller med dig smile.gif Köpte freesia förra året som inte tog sig och blev då ersatt vid min nästa beställning.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon