Tesa
Har ju väntat och väntat på bredbandsutbyggnaden här...överallt i resten av kommunen har det gått snabbare än utlovat datum 30 Juni...men här....här blir det försenat pga uteblivna tillstånd...
mad.gif mad.gif ...ÅÅÅÅHH...jag blir så AAAARG......och trött..
pejori
hav tröst tessa smile.gif smile.gif
när det kommer så får du sååå trevligt med uppkoppling dygnet runt till ett pris laugh.gif laugh.gif
då kan du ta igen det du missar nu rolleyes.gif rolleyes.gif
*Felix matte*
CITAT (Tesa @ 04-05-2005, 22:37)
Har ju väntat och väntat på bredbandsutbyggnaden här...överallt i resten av kommunen har det gått snabbare än utlovat datum 30 Juni...men här....här blir det försenat pga uteblivna tillstånd...
mad.gif mad.gif ...ÅÅÅÅHH...jag blir så AAAARG......och trött..

Skickar tröste - och väntekramar wub.gif
När jag skulle få bredband så dröjde det i många månader... ursäkterna var sååå många.. Men.. till slut fick jag den och det har inte strulat mer än ett par gånger på flera år. biggrin.gif
amaira
Skickar också en väntekram wub.gif
yla
huvva jag vet hur det är att behöva vänta o inte kunna göra nånting åt det annat än vänta:(
hoppas tiden flyger nu tills du får ditt bredband
o du har ju sommaren framför dej så kanske kanske till hösten
kramis rolleyes.gif
oså håller jag tummar o tår för att de ska gå fort rolleyes.gif
Ophelia
*Skickar Tesa några vältränade brevduvor som kan flyga i turbofart samt en påse med fågelfrö i väntan på bredbandsutbyggnaden* rolleyes.gif
Tesa
Tack alla... wub.gif
Jo..det är kanske lika bra...jag har väl ändå inte tid med att klura ut det där bredbandet ändå nu i sommar...
..och duvor låter väldigt trevligt... smile.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon