*solis*
Just det; man kan endast vara glad över att det åter igen är en helt och hållet ny dag och dessutom skiner solen biggrin.gif

Jag vill delta i naturens jubelsång över livet och ta några danssteg över golvet med vovvarna som glatt viftar på sina svansar wub.gif

De började med sin jubelsång redan tidigt i morse biggrin.gif

Vi gick ut och stadens gator var helt tomma,såg inte en annan människa men hörde den ljuvliga morgon serenaden av områdets fåglar wub.gif

Morgnarna är verkligen den bästa tiden på dagen med friden och fåglarnas jubelsång wub.gif
*solis*
Det måtte väl finnas även andra här på forumet som är glada över denna dag smile.gif
Dzad
Ja här var det mulet och riktigt grått på morgonen och en stor del av dagen... och nu skiner solen, lagom tills jag satt mig framför dator (det speglar sig i skärmen)! smile.gif

Haha, nää, men det är så att man inte kan föreställa sig hur mörkt det är i december, januari då det är så här ljust på våren. Tur att vi har en hel sommar framför oss... inte klarar man av mer än en vinter i taget.
Biggan_
Ja, jag är glad i dag också, men jag är faktiskt glad nästan jämt! Men du har rätt solis, visst är man speciellt glad när solen skiner och fåglarna kvittrar biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Biggan
gammelnalle
JAG gläder mig åt att DU har det bra!!
Fialotta
Vilka härliga positiva trådar du har Solis...sitter här och småler varje gång jag läser...sen sitter harmonin i kroppen hela dagen...fick massor gjort i trädgården i dag efter jag läst att du va glad...smittar sånt där wub.gif
*solis*
CITAT (maudan @ 05-05-2005, 21:09)
Vilka härliga positiva trådar du har Solis...sitter här och småler varje gång jag läser...sen sitter harmonin i kroppen hela dagen...fick massor gjort i trädgården i dag efter jag läst att du va glad...smittar sånt där wub.gif

Just att dela min glädje och lycka med andra människor berikar mitt eget liv wub.gif
*solis*
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon