Full version: Slå det här...
Caprice
om du kan och vill...Aftonbladet

wacko.gif wacko.gif wacko.gif

Caprice
*solis*
FYYYY så vidrigt!
*Eko*
Vad gör människor inte för att synas?????????????
netaave
Fy farao!!!! wacko.gif
evarina
Vilken knäppgök! wacko.gif
Rossi
Fy för den lede! Jag som inte klarar av nålar borde definitivt inte titta på den bilden.

För ett tag sedan skulle jag, dum som jag är när jag vet att jag inte klarar nålar, försöka mig på akupunktur. Jag kände hon som skulle ge mig akupunkturen och jag hade varnat henne. Efter en halv minut och en nål så svimmade jag liggande på britsen. Och sen kände jag inte igen min kompis när jag vaknade upp. Jag mådde sååååå dåligt. Och det satt i hela kvällen och lite dagen därpå.

Jag är superkänslig... Jag kan svimma bara av att någon pratar lite ingående om akupunktur, blodtagning etc. Jag kan inte ens titta på TV om de sticker in en spruta i en apelsin.
zaaritha
Usch och fy!!
Kathy
Hua.... sad.gif
Annars är sånt här populärt inom vissa grupper:

http://www.stockholminkbash.com/graphics/g...ges/2004_02.htm
kristerh
Fan vad hemskt, hur kan man hålla på så där?
Det måste ha slagit slint för vissa, jag tycker att piercing och tatueringar är avskyvärt, visst en liten tatuering kan vara snyggt på någon,
men piercing jag tycker inte att den minsta lilla nålen i näsvrån är snyggt,
tycker bara att det ser billigt ut....
krister
amaira
CITAT (Eko @ 05-05-2005, 19:40)
Vad gör människor inte för att synas?????????????

Fast ... egentligen så syns han ju inte, under allt skrot...
kristerh
Han kan nog inte flyga längre unsure.gif måste ju passera metalldetektorn på flygplatsen på nåt sätt wink.gif
krister
ninnisky
Har inte tillräckligt många fula ord i min vokabulär för detta.
bara

Hur i H....e kan man göra något så korkat. iQ borde mätas på personen i fråga och han sedan behandlas därefter mad.gif mad.gif mad.gif

Han kan ingenting efter detta - minst sagt visa sig mad.gif mad.gif
renate
CITAT (kristerh @ 06-05-2005, 10:10)
Fan vad hemskt, hur kan man hålla på så där?
Det måste ha slagit slint för vissa, jag tycker att piercing och tatueringar är avskyvärt, visst en liten tatuering kan vara snyggt på någon,
men piercing jag tycker inte att den minsta lilla nålen i näsvrån är snyggt,
tycker bara att det ser billigt ut....
krister

Det var det rätta ordet Krister,billigt ser det ut med piersingar och en massa tatueringar.En liten tatuering kan vara snyggt.
Den där killen vill jag inte kommentera,har inga ord för så mycket dummhet. sad.gif wacko.gif
lillalind
Men äääärligt..... vad är det för fel på folk???Hur kan man överhuvudtaget komma på att göra nåt sånt??? huh.gif huh.gif huh.gif
Sulawesii
Jag tycker att det är jättefint med lite lagom mycket piercing och tatueringar. Eller ja, det kan väl vara mycket med. Har alltid gillat människor som gillar att uttrycka sig med hjälp av kläder, smink och smycken. Men, inte så där mycket....

Det jag undrar är: hur sjutton kommer han att se ut när han inte längre vill ha dem kvar??
Sen så ser det ju inte speciellt bekvämt ut.
AntoonW
Kanske dags för honom att skaffa sig en hobby, kanske växter är nåt för honom *S*
Sulawesii
Kaktusar, då tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon