CITAT (Helen i Skåne @ 04-11-2002, 09:34)

Måndag, blåsigt, sura ungar, trött man, bråkig katt och allt i trädgården är visset... :( Ibland skulle man bara vilja vända sig på andra sidan och somna om. MEN, jag måste jobba, skissa broschyr, fixa några hemsidor, vika tvätt och få igång hjärnan :wacko: Skönt att gå in här och läsa och skriva och drömma sig bort bland trädgårdstankar och härliga trädgårdsmänniskor. Älskar dina texter och vildsinta tankar Eva i Skåne! :lol:
Ha en bra dag alla och kram till Ann :)
Gnällig Helen i murrigt Skåne
Oj vad man känner igen sig, förutom ungarna förstås, dom är utflugna för evigheter sedan, snyft
Annars är det sig likt."Lilla gubben" slängde jag ut, han fick åka och handla,
själv behövde jag, muttrande utrymme, och då är det bäst att vara ensam. Oj nu kommer solen in tittande, trallala, trallala

MINA FÖNSTER !!!!

Järnspik,järnspik.
Nu när alla löven har ramlat, syns det hur snett hagtornshäcken är klippt, alltid retar man väl nån. UNDERBART! Undrar om den går och klippa nu?Har bara klippt den på våren. Nu tycker jag skulle vara mycket bättre, då slipper man ju kratta allt löv,

Roligt att leka med alla figurerna.
Tack för dom orden Helen. Du är inte dum Du heller. Nu stänger vi av knappen för inbördes beundran
Vad sjutton är cookies? Man skall ju helst använda sådana har jag förstått.
Använda kakor på mailen????

Lära gammal pensionär sitta, är inte lätt. Var inne på Google för att klara ut det där med Cookies, inte blev jag nåt klokare

Ann