Full version: Nagelsvampsreklam
Rossi
Är det bara jag som inte klarar av TV4:s reklam för medel mot nagelsvamp? Så fort den reklamsnutten kommer måste jag antingen blunda eller byta kanal. Jag tycker att den är så äcklig!!

Bara jag tänker på den nu så måste jag liksom vika mina stortår inåt och trycka till eftersom jag ser den där frekvensen framför mig där stortånageln lyfts upp. Usch!
Sulawesii
laugh.gif JAG MED! Den är hemsk! Jag krullar tom ihop mina tår nu..... oh fy....
Bambis vän
Men nog är reklam effektiv, alltid...
Jobbar på en vårdcentral och sjuksköterskorna som bokar tider säger att det helt plötsligt är många patienter som ringer och vill komma till doktorn för att de har nagelsvamp. Så dermatofyterna har satt sina spår i det svenska folket, minsann.
Sulawesii
Så endel klarar alltså av att titta på reklamen! Själv har jag ingen aning om vad medlet heter tongue.gif .
pimpim
Nä....usch vilken vidrig reklam.
farbror B
Bara tanken på nageln baklänges sådär får mej at rysa..
Ewa L
Jag klarar heller inte att se den.
Speciellt som jag gjorde så med min ena stortå-nagel när jag klev ner på durken i vår segelbåt och inte såg var jag satte ner foten. sad.gif (Finns ingen Smiley där jag gallskriker vid minnet.)
KURT
CITAT (Bambis vän @ 06-05-2005, 16:57)
Men nog är reklam effektiv, alltid...
Jobbar på en vårdcentral och sjuksköterskorna som bokar tider säger att det helt plötsligt är många patienter som ringer och vill komma till doktorn för att de har nagelsvamp. Så dermatofyterna har satt sina spår i det svenska folket, minsann.

Är det sedan verkligen så många som har nagelsvamp? Att de tror sig ha det förstår jag.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon