Han har ju rätt i att Expressen är värst (hittills), men ser man hur endel tidningar utomlands agerar så kan det nog bli värre! Direkt efter Dianas död var det ju lite debatt om paparazzifotografter, men allt gick snabbt tillbaka till det vanliga.
Mediemagasinet i SVT vände ju på det hela genom att utsätta Expressens och Aftonbladets chefredaktörer för samma arbetsmetoder som resp. tidning använder.
kristerh
09-05-2005, 08:51
Tycker det är sanslöst att de förföljer honom så som de verkar göra visst han är kändis och har kört på fyllan, det tycker jag han skall hängas ut för, men de övriga trackasserierna kunde de låta bli, men det säger ju en hel del om journalisternas jakt på sensationer. krister
Kathy
09-05-2005, 10:11
Tja.....våra kvällstidningar har mer och mer blivit skvallertidningar.
Sulawesii
09-05-2005, 10:24
Jag slutade köpa kvällstidiningar för några år sedan just för att jag inte tycker att de har något samvete. Det som fick min bägare att rinna över var en bild i Aftonbladet på hur en man blev ihjälskjuten i mellanöstern. Sen är det ju minst lika mycket skvaller som nyheter i dom, vilket jag tycker är ett klart minus!
andersen
09-05-2005, 15:26
Jag tycker att Persbrandt skall sluta att köra bil /båt onykter! och när han gör andra tavlor bla bygger ut sitt hus utan bygglov mm.
Så får han skylla sig själv att tidningarna skriver negativt om honom.
pejori
09-05-2005, 15:30
säga vad man vill om tidningen...men dessa nyheter säljer bra och det är det ända ledningen bryr sig om, inte individen som hängs ut finns det en köpare av skiten, så finns det en säljare och hyenajournalister
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.