kristerh
Vilken gullig film wub.gif
krister
Biggan_
och hund tar hand om bebis smile.gif
kolla här:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,642976,00.html
Sulawesii
Man kan ju inte annat än att älska dem! wub.gif smile.gif

Vad sött med katten! Hon verkligen bara snodde valparna! tongue.gif Hoppas vovven fick tillbaka dem. Sonen har snott mina hörlurar, så jag hörde inte vad som sades.
solkatten
Hunden var inte intresserad av valparna antagligen därför som katten tog hand om dem.
Sulawesii
Så gjorde en av mina katter en gång i tiden, när min tjockis fick sin enda kull med ungar. Har inte träffat på en sämre mamma..... Men, hennes lillasyster, som inte ens var fullvuxen, uppfostrade dem och lät dem "dia" henne. Oj, vad hon älskade ungar, den tjejen!
Bettson
CITAT (Scrollan @ 09-05-2005, 23:33)

Den sidan fick jag ner en massa skit (spywere) från, akta er.

Fick köra en extra gång med ad-awere.
Klinta
Talessättet "som hund och katt?"!! Det är nog något vi människor har hittat på. Det finns ju massor av katter och hundar som är bästisar!
Otroligt söt filmsnutt!
Ina
Min katt har ungar som är en dryg vecka gamla och hon är en sån som tar hand om alla andra kattungar. I lördags var våra vänner här och när deras två månader gamla son började skrika blev Sessan jättenervös, började kurra och mjaua och hoppade ner från sina ungar och började sno runt fötterna på min väninna. Hon skulle ta hand om kompisens pojk!!! ohmy.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon