astrid.m.s
Underbart vackert väder idag och vi var 8 kvinnor som gick upp till Ögletjärnberget. Vacker utsikt över en del av Ö-viks skärgård.
Detta ställe vill jag gärna besöka igen.

Lady Hamilton
Verkligen FINA bilder. Men åk gärna även till Skuleberget, där är det lika vacker utsikt.
Vi har tur som bor i HÖGAKUSTEN
astrid.m.s
Ja, dit brukar jag åka med långväga besökare. Slottdalsskrevan är också en "höjdare". Det finns så många fina ställen att besöka. Finns mycket att välja på när man vill göra endagsturer.
yla
avis men jag har ju rätt fin skog förstås men älskar de där vackra utsikterna ni har rolleyes.gif
*Felix matte*
Det jag tycker är så häftigt med Ö-vik... det är att hoppbacken är "mitt i stan"... ser ju ut som hopparna skulle landa på gatan tongue.gif

Sedan så sitter jag och funderar på vad stället hette som vi var upp på... Utsikten därifrån var fantastisk... där fanns ett fik (el. restaurang) vi såg ut över stan och också småbåtshamnen där vi tidigare varit. unsure.gif

Minnet är dåligt... kanske har du svar eller så får jag fråga syrran imorron. tongue.gif
astrid.m.s
Det måste vara VARVSBERGET!!!
*Felix matte*
CITAT (astrid.m.s @ 11-05-2005, 22:12)
Det måste vara VARVSBERGET!!!

Känner igen vyerna därifrån när jag sökte på Google wub.gif

Tack (min namne) astrid biggrin.gif wub.gif
Sulawesii
Superfint! Jag blir sugen på att ge mig ut i naturen.
Lady Hamilton
Här är några bilder från Skuleberget

[attachment=3028:PICT1675_kopiera.jpg]
[attachment=3029:PICT1677_kopiera.jpg]
Trädet (ZonV)
Klätterleden på Skuleberget är en lämplig dagsutflykt, prova den! Du lär inte ångra dig efter du har gjort det!
Alba
Ögletjärnberget .....vilka fantastiska vyer. Det måste vara total avkoppling att sitta och blicka ut över ett så underbart landskap.
Jag har varit upp på Skuleberget en gång och det är också fantastiskt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon