Full version: Puck i huvudet eller?
djingis
Jag måtte fått en puck i skallen eller något liknande.
Igår så stod jag där på morgonkvisten och klippte min rosor (The Fairy), klippte bara bort gammal ved och tycker att det är roligt.
Jag har alltid tyckt att det varit ett förhatligt projekt som jag dragit mig för att göra.
Jag kunde nu knappast sluta att klippa och jag som lovat fix middagen på morgonen så att den skulle vara färdig på kvällen. När vi alla kom hem och ville ut med hästarna.
Jodå, jag hann göra min Chorizogryta och jag förundras ännu att jag tycker det är roligt.
Den rabatten tar sin tid då det är ca. 200 rosor som ska pysslas om. wub.gif
farbror B

Snälla drakälskare, får vi se den rabatten sen?
200 rosor låter helt underbart!
Vilka färger?
djingis
Jo, jag ska fotografera den sedan.

Rabatten är på en lutande stenmur och rosorna är rosa.
De är himmelska när de blommar wub.gif
farbror B
Låter verkligen fint
djingis
tro det eller ej. Men vi får lika mycket beundran för den stenmur som går runt trädgården
farbror B
Byggt muren själv?
har hemma byggt en väldig stenmur, men den är måhända imponerande fastän inte särskilt estetisk.. för att hålla uppe utbyggnadesn av den sluttande tomten helt enkelt.
djingis
Jo, den är byggd av oss.
Den är mycket fin t.o.m att kyrkorådet frågade vem som hade byggt den åt oss. För de vill ha något liknande till kyrkogården
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon