Hej
Är hemma idag för att jag började blöda näsblod igen på jobbet igår. Ni som varit med tidigare kommer kanske ihåg att jag hade de problemen i höstas och var sjukskriven i 2 ½ månad för detta och låg inne på sjukhus i 3 omgångar.
Nu har jag väl varit igång för mycket igen, men som tur var gav det med sig och jag blödde inte så mycket. Är hemma idag och vilar och det har inte börjat om som tur är.
Det är inte roligt nu när solen skiner och vädret är underbart för att vara ute och påta i trädgården. Skulle ju börja kratta och så men vet inte nu när jag vågar. Det blev väl lite för mycket torsdag - söndag, sedan stress på jobbet med uppgradering av de program jag använder och så fungerade de inte förståss. Plus att jag har lite hjälp men som irriterar mig förskräckligt eftersom minnet hos den hjälpen är lika med noll så jag får älta om saker tusen gånger innan det fastnat i personens huvud.
Men jag hoppas att det löser sig. Tur att man har detta forum att varvar ner på med all rolig och intressant läsning.
Kram på er alla.