*solis*
Jag kan riktigt känna hur urkvinnan inom mig har nu vaknat till liv och vill absolut komma ut biggrin.gif

Hon vill ta rycksäcken,kniven,mat ,tändstickor och så hundarna och gå ut i skogen på en tur smile.gif

I skogen tänker hon tända brasa på ett lämpligt ställe och så skall hon dansa runt elden och vråla VÅRVRÅLET för att välkomna sommaren och samtidigt blir hon(jag) av med all instängda skriket som jag samlat under den gångna vintern laugh.gif laugh.gif wub.gif laugh.gif wub.gif

Det är underligt befriande att dansa runt elden i skogen långt borta ifrån andra människor wub.gif
Och vovvarna springer runt och runt men inte nära elden biggrin.gif

Vårvrålet i skogen för mig är en återkommande viktig händelse inför sommaren smile.gif wub.gif smile.gif
Då känner jag mig som en äkta urkvinna wub.gif wub.gif wub.gif
labarradepan
Jag o min mamma har utövat Vårskriket en gång, det var skönt. smile.gif tur att ingen hörde oss .. hihi. då skulle de ringa polisen. biggrin.gif
gammelnalle
en äkta UR-kvinna... är hon URSINNIG????

biggrin.gif laugh.gif tongue.gif
*solis*
CITAT (gammelnalle @ 13-05-2005, 20:44)
en äkta UR-kvinna... är hon URSINNIG????

biggrin.gif laugh.gif tongue.gif

Jag tror nog att hon är ursinnig efter alla månader i "godhet och fromhet" så hon har E O N E R av vrååååål inom sig biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif tongue.gif
yla
ahh stora vårvrålet de kommmer liksom av sej självt inget man framkallar
kolla ronja rövardotter tongue.gif
*solis*
CITAT (oldwolfie @ 13-05-2005, 21:13)
ahh stora vårvrålet de kommmer liksom av sej självt inget man framkallar
kolla ronja rövardotter tongue.gif

Ronja gillar jag wub.gif
renate
Att tända eld i skogen när det är torrt är farligt och dessutom förbjuden,dansar utan eld kring ett tjärn isället.
wolkenkrabber
CITAT (renate @ 13-05-2005, 21:41)
Att tända eld i skogen när det är torrt är farligt och dessutom förbjuden,dansar utan eld kring ett tjärn isället.

beror på vart man bor i landet, här är det inte eldnigsförbun än tror jag, sen finns det grillplatser där man gör älden i en cement rundel
*solis*
Jag får väl ha en eld i fantasin,det går lika bra det biggrin.gif
*solis*
Kanske går jag nu ut inattens mörker och gör mitt V R Å Å Å L laugh.gif tongue.gif laugh.gif
pejori
CITAT (solis @ 14-05-2005, 00:08)
Kanske går jag nu ut inattens mörker och gör mitt V R Å Å Å L laugh.gif tongue.gif laugh.gif

skrik inte för högt!!! jag ska sova!!!! rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
*solis*
CITAT (pejori @ 14-05-2005, 00:09)
CITAT (solis @ 14-05-2005, 00:08)
Kanske går jag nu ut inattens mörker och gör mitt V R Å Å Å L laugh.gif  :P  :lol:

skrik inte för högt!!! jag ska sova!!!! rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Oki; jag skall viska-vrååla hi hi hi biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
*solis*
Har nu viska-vråålat och nu är det dags att ta tur med Drömmarnas Fe till Sömnens rike biggrin.gif

NATTINATTT alla vänner wub.gif wub.gif wub.gif
pejori
natti
mamamaggan
Natti natt själv Solis!

Sov gott och hoppas du kommer att drömma bra drömmar wub.gif .
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon