*solis*
Härligt att se hur grannarna nu är ute och sitter i de nya trädgårdsmöbler vilka jag såg till att kom hit wub.gif
De har grillat och barnen har rusat runt wub.gif
Jag blir mycket glad av att se detta smile.gif
För mig räcker det att få pyssla om rabatterna wub.gif
Fenja
Bjöd de inte med dig Solis? I så fall tycker jag att de är futtiga, som du hållit på och ordnat med allt.
Mvh
Fenja
*solis*
CITAT (Fenja @ 13-05-2005, 22:17)
Bjöd de inte med dig Solis? I så fall tycker jag att de är futtiga, som du hållit på och ordnat med allt.
Mvh
Fenja

Oj; det tänkte jag inte ens på.
Irene_L
Jag tycker att du ska ha kvar den där härliga känslan som du hade när du först skrev. Grannarna kanske inte tänkte på att bjuda dig. Ibland kan det vara så wub.gif
mvh
Irene
*solis*
CITAT (Irene_L @ 13-05-2005, 22:28)
Jag tycker att du ska ha kvar den där härliga känslan som du hade när du först skrev. Grannarna kanske inte tänkte på att bjuda dig. Ibland kan det vara så wub.gif
mvh
Irene

Jag håller hellre på med rabatterna än sitter och prata.
Idag satt jag och vattnade och kände mig så tillfreds smile.gif
Fenja
Jag menade att rubba din lyckliga balans Solis, det var bara en spontan reaktion, helt utan eftertanke.
Mvh
Fenja
*solis*
CITAT (Fenja @ 13-05-2005, 22:48)
Jag menade att rubba din lyckliga balans Solis, det var bara en spontan reaktion, helt utan eftertanke.
Mvh
Fenja

Hi hi min balans är inte så himla lätt att rubba smile.gif wub.gif smile.gif
Fenja
Bra det!! biggrin.gif
Mvh
Fenja
*solis*
De sitter fortfarande i trädgården såg jag när jag rastade mina hundar biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon