bonzor
Fungerar jättebra för er som har fiskegalna män tongue.gif
Lura i gubben att på just det stället ni vill ha bort ogräs på finns det jätte stora och många maskar;)
Fungerar jätte bra här hemma.
Jag får bort kirskålen och behöver inte lyfta ett finger *haha*. Och gubben blir glad för han hittar massor med mask.
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Heleri
Tack för tipset! biggrin.gif Det ska jag genast prova!
mamamaggan
F-n också , min man fiskar inte wink.gif !

Men man kanske kan sätta upp en skylt om att det finns gott om mask ? Sedan får de intresserade betala för att komma in och gräva rolleyes.gif laugh.gif
bonzor
Ja det var ju också en ide *hihi* slippa arbeta, få bort ogräst och få betalt dessutom. Kan det bli bättre *haha*
mamamaggan
Då kan man ta pengarna och köpa mer fröer, mer plantor och mer och mer............. laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Och ju fler rabatter man skaffar sig desto mer kan man tjäna och då kan man köpa mer fröer och .......................................... rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif laugh.gif
Netten
CITAT
F-n också , min man fiskar inte  !

Men man kanske kan sätta upp en skylt om att det finns gott om mask ? Sedan får de intresserade betala för att komma in och gräva  

Sätt ner en spade bredvid skylten också så är det bara för intresserade att hugga i med en gång tongue.gif tongue.gif wink.gif
CarinaA
Superbra tips!! laugh.gif
zaaritha
laugh.gif tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon