*solis*
När jag skrev att Reserv skulle vara välkommen till en liten bur tillsammans med mig och några till menade jag ENDAST att han då kunde känna hur det är att vara instängd på en liten yta utan möjlighet till normalt rörelse.

Allt detta hände i ett annat tråd om burfåglar.

Jag talade då INTE om några knivar i ryggen på honom; det var nog resultat av hans egen fantasi!!!
Rossi
Är Reserv en han? Har alltid trott att han var en hon! Om ni förstår vad jag menar ......
*solis*
CITAT (Rossi @ 16-05-2005, 13:54)
Är Reserv en han? Har alltid trott att han var en hon! Om ni förstår vad jag menar ......

I ett mail till mig skrev ha-hon att han var reservdelsmannen smile.gif
Rossi
CITAT (solis @ 16-05-2005, 13:55)

Reservdelsmannen. Är det en pseudonym för Iprenmannen?! laugh.gif

Reservdelsman tolkar jag som en pensionär eller en som har protes av ett eller annat slag.
*solis*
CITAT (Rossi @ 16-05-2005, 14:05)
CITAT (solis @ 16-05-2005, 13:55)

Reservdelsmannen. Är det en pseudonym för Iprenmannen?! laugh.gif

Reservdelsman tolkar jag som en pensionär eller en som har protes av ett eller annat slag.

Kanske är Reserv nu villig att upplysa oss lite smile.gif wub.gif
Betty
Jag tolkar det som en som jobbar på reservdelsavdelningen på t.ex. en bilfirma... rolleyes.gif Kan väl vara antingen en kvinna eller en man...
*solis*
Jag tycker att han-hon skriver som en man.
sanna
Motvilligt måste jag erkänna att jag nu är så nyfiken på att få veta om "Reserv" är kvinna eller man. Är du en Olinda eller en...tja, kommer inte på något manligt dokusåpanamn. Varför jag är så nyfiken? Tja, av samma orsaker som en dokusåpa kan få en att slänga bort en timme av sitt liv, kanske...? Odla är ju lite av en dokusåpa ibland... tongue.gif
Jag menar med pakter och motpakter. Konstiga konflikter som blossar upp utan någon som helst urskiljbar anledning.
Så berätta nu, Reserv, snälla; vem är du egentligen? wub.gif
ninnisky
CITAT (solis @ 16-05-2005, 14:10)
Jag tycker att han-hon skriver som en man.

Jag tycker hon/han skriver som en människa med en hel del kunskap om andra människor! oavsett om det är kvinna eller man biggrin.gif
Sulawesii
Jag trodde Reserv stod för ett alias till en annan profil här på odla. Någon som ville sticka ut mer, men ej avslöja sin identitet.
Trodde också att det var en man, tills jag läste ett inlägg av denne, där jag tyckte det framgick klart att det var en kvinna.
*solis*
CITAT (sanna @ 16-05-2005, 18:13)
Motvilligt måste jag erkänna att jag nu är så nyfiken på att få veta om "Reserv" är kvinna eller man. Är du en Olinda eller en...tja, kommer inte på något manligt dokusåpanamn. Varför jag är så nyfiken? Tja, av samma orsaker som en dokusåpa kan få en att slänga bort en timme av sitt liv, kanske...? Odla är ju lite av en dokusåpa ibland... tongue.gif
Jag menar med pakter och motpakter. Konstiga konflikter som blossar upp utan någon som helst urskiljbar anledning.
Så berätta nu, Reserv, snälla; vem är du egentligen? wub.gif

Jag tror inte att hon-han vill beräta något om sig själv.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon