Thomas Wahlqvist
Har köpt två nävor Geranium Jolly Bee.
Någon här på odla som har erfarenheter från denna skönhet?
Torrt rller fuktigt läge?
Elizabeth
Helt generellt så klarar nävor de flesta lägen, bar det är väldränerat.

Det här har jag hittat efter jag gjort en google-sökning
About the Geranium - Jolly Bee :

The Geranium Jolly Bee, 'Pelargonium', a Proven Winners selection, has rich, deep-blue flowers with white eyes that bloom from June till August. With its beautiful dark green foliage, it has a plant width of 12” and a height of 8-12”. ‘Jolly Bee’ needs to be cut back in early summer for repeat bloom time in the fall. ‘Jolly Bee’ Geranium, being drought tolerant, needs a full sun area with some shade in the afternoon.

For best results, plant in a dry to moist area in a well-drained site. The Geranium family is well known for its stunning fall colors that include reds, oranges, and yellows. It is a superb plant for cottage gardens, container growing, borders or informal borders in mass plantings. There is an attaction to bees and butterflies and it is very disease and deer resistant. A great plant for a beginner gardener.

Jag har även hittat en Geranium- forum
http://forums.gardenweb.com/forums/geranium/

PS. Jag gillar också nävor! smile.gif smile.gif smile.gif
Lilla Sibirien
En gammal tråd puttas upp igen.

Jag trodde alla näver tyckte om att sprida sig i si så där lagom takt, men
inte Jolly Bee och Rozanna. Hur förökas dessa nävor? Är det någon som vet?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon