Har köpt stickligar från Odla som jag ska ha på balkongen i sommar... Ikväll skulle jag planera min balkong lite så jag inte förköper mig på sommarblommor! Och för att kunna planera bra ville jag ha bilder på hur mina pellisar ser ut som stora... men ICKE!! Nu har jag letat så jag är gråtfärdig utan resultat! Hjälp, snälla?!
Maspalomas och Tomcat är det jag söker bilder på! Tack...
Jeanette/västra götaland
17-05-2005, 21:27
På pelargonssällskapets hemsida hittar PAC Tomcat, jag tror att det är den du söker. Den andra hittar jag inte heller.
Finns bild i mitt album "Pelargoner" på Tomcat. Den bilden är från odla när dom hade erbjudandet. mvh Marie
Betty
17-05-2005, 22:15
Jag har sparat Odlas erbjudande i min mail. Så här kommer dina pellisar att se ut när de blommar: Maspalomas 02 Tomcat
Ann-Marie på Dal
18-05-2005, 07:25
När fick du/ni era sticklingar. Jag beställde när erbjudandet kom och har inte fått några
Hälsar Ann-Marie och solen börjar sticka fram igen
dragonbeauty
18-05-2005, 09:50
Oo tack så mycket alla! Nu kan jag ta nya tag med min planering!!! Jag fick mina efter ett par veckor...låter ju konstigt att du inte fått dina ännu, Ann-Marie! Kontakta Odla tycker jag!
Kram alla
lisselbo
18-05-2005, 18:06
Jag beställde dom på en gång när jag fick erbjudandet och fick dom ett par veckor efter det. mvh Marie
Betty
19-05-2005, 00:24
CITAT (Ann-Marie på Dal @ 18-05-2005, 08:25)
När fick du/ni era sticklingar. Jag beställde när erbjudandet kom och har inte fått några
Hälsar Ann-Marie och solen börjar sticka fram igen
Jag beställde direkt som jag fick erbjudandet den 7/4. Fick sticklingarna den 27/4. Låter som om din beställning kommit på villovägar... Kontakta Odla!
Ann-Marie på Dal
19-05-2005, 13:54
Tack för svar Betty.
Skall ringa dem i veckan.
MVH Ann-Marie på dal
kristerh
19-05-2005, 14:03
Dragonbeauty; jag har köpt en pelargon med namn "dragon´s breath" är den uppkallad efter dig tro? krister
dragonbeauty
19-05-2005, 18:41
Kristerh, ja det måste ju bara vara så?!!!! Måste vara en helt underbar blomma det hehehe!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.