I dag ligger jag nerbäddad och har feber. Inget roligt. Jag är nästan aldrig sjuk, men varje gång det händer får jag sådan ångest. Varför kan man ju undra. Känns som om jag skolkar. I synnerhet eftersom jag pga dålig rygg inte bara kan ligga ner hela tiden. Visst är det konstigt.? Men jag skulle aldrig få för mig att ifråga sätta någon av mina arbetskamrater. Är det fler som känner som jag eller är det bara jag som är konstig?
Du är inte alls konstigt,jag kunde känner likadånt ibland när jag var sjuk.Det viktigaste är att du mår bra,jag kan inte heller ligger en hel dag i sängen.Det är bättre att går upp emellan,blir du trött kan du vila igen.
Krya på dig.
*Felix matte*
18-05-2005, 20:42
Krya på dig Jasmin!
*solis*
18-05-2005, 20:55
Krya på dig och kom ihåg du är inte alls konstig
skickar friskpeppar o hoppas du inte har allt för mycke dåligt samvete
alla kan bli sjuka nån gång så skaffa dej nu krafter att komma tebax frisk igen
farbror B
19-05-2005, 09:44
Hoppas att du repat dej !
I annat fall rekommenderar jag sängläge, en bra bok och kanske lite mysig musik.
Jag är också en sån som har dåligt samvete när jag är hemma hur sjuk jag än är. Inte blir det bättre av att chefen ringer hem och undrar när man tror man kommer tillbaka. Mitt standardsvar är då: När jag känner mig bättre.
Måste säga att det finns vissa av mina arbetskamrater som jag ifrågasätter när de är sjuka. Vissa är sjuka alldeles för ofta - och då menar jag ofta - gärna efter en brakfest, har setts prova kläder på stan trots att de enligt uppgift är sängliggande etc. etc. Och för att slippa sjukavdrag så heter det att de jobbar hemma. Synd att vi vanliga gräsrötter inte kan köra med den fallskärmen.
Irene_L
19-05-2005, 12:24
Hoppas att du snart mår bättre!!!
mvh
Irene
Christoffer
19-05-2005, 15:55
Kör med zink-kapslar!!! Det är en boost för immunförsvaret!
lillalind
19-05-2005, 16:05
Är också sjuk idag! Känns riktigt hemskt, så jag förstår dig till punkt och pricka!!! Krya på dig!!!!!!!!
farbror B
20-05-2005, 11:23
Ska vi komma med alla våra äckliga kurförslag? om örter, dekokter och annat kanske?
Biggan_
20-05-2005, 11:31
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.