Full version: Himlarns så nöjd
Ullet
jag är med mig själv! Har lyckats efter några år här, tota ihop ett album eller två! Inget märkvärdigt men ändå, några bilder! *glad* Tänk så glad man kan bli av att göra något som man egentligen inte behärskar o sedan lyckas få in det i datorn? *leg. datapucko* Nåja, detta gav blodad tand kan jag säga, makens nya digitalkamera ska gå varm i sommar!
netaave
Gratinerar! tongue.gif biggrin.gif
kerstin z5-6
Tänk vad uttryck är lokala -smile.gif När jag såg överskriften VISSTE jag att du skrivit den -eller nån annan hår under fötterna typ laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
jag gratulerar till ett fint album _:)
K
bikiv
CITAT (Ullet @ 19-05-2005, 22:35)
jag är med mig själv! Har lyckats efter några år här, tota ihop ett album eller två! Inget märkvärdigt men ändå, några bilder! *glad* Tänk så glad man kan bli av att göra något som man egentligen inte behärskar o sedan lyckas få in det i datorn? *leg. datapucko* Nåja, detta gav blodad tand kan jag säga, makens nya digitalkamera ska gå varm i sommar!

Jättefina bilder har du fått till! Grattis! HUR har du lyckats att få så fina blåkragar? Du skulle se mina! Ynkliga små, taniga, synålssmala stackare!

OK, om det tar två år att komma på hur man gör... kanske jag har ett album 2006 -07... kanske!!!
*Felix matte*
Fina bilder!
Grattis till att ha fixat album. wub.gif

*leg. datapucko*... inte alls! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon