Ophelia
Jag hade tänkt att gå en kortare kurs 17-20/6 på Alnarp men jag hittar ingen bostad. Är tacksam för alla tips och idéer jag kan få!! rolleyes.gif
Rossi
Jag blir lite nyfiken - vad är det för kurs? Går det fortfarande att anmäla sig?
Rossi
Precis i utkanten av Malmö finns ett hotell med skapliga priser. Det är inte så långt till Alnarp därifrån. Om du har bilen med dig så tar det kanske en kvart därifrån till Alnarp.

Här kommer uppgifter från Gula sidorna.

Verksamhet
Nu 370 hotell i hela världen. Rum för 330 kr. Samma pris för 1,2 eller 3 personer.
--------------------------------------------------------------------------------
Specialitet
Hos oss sover du inte bort pengarna. Vi finns i Stockholm, Göteborg, Malmö och Jönköping.
--------------------------------------------------------------------------------
Adressuppgifter Hotel Formule 1
Lundav. 28, 212 18 MALMÖ 040-93 05 80
Axel Adlers g. 2, 421 32 VÄSTRA FRÖLUNDA 031-49 24 00
Mikrofonv. 30, 126 37 HÄGERSTEN 08-744 20 44
Huskvarnav. 76, 554 54 JÖNKÖPING 036-30 25 65
Ophelia
CITAT (Rossi @ 20-05-2005, 20:04)
Jag blir lite nyfiken - vad är det för kurs? Går det fortfarande att anmäla sig?

Ja det tror jag. Det är en kurs i trädgårdsdesign och planering, den verkar jättesrolig.

www.lindersplantskola.se
smile.gif
Rossi
Jag kollade in sidan och det verkade intressant. Du såg väl att det stod att de kunde ordna billigt boende för en på Alnarp?
Ophelia
CITAT (Rossi @ 20-05-2005, 20:14)
Jag kollade in sidan och det verkade intressant. Du såg väl att det stod att de kunde ordna billigt boende för en på Alnarp?

Finns ingen plats kvar. Har kollat lite innan jag skrev förfrågan hit.
gammelnalle
Lås dig inte vid Alnarp-Lomma

Åkarp ligger promenad avstånd därifrån
Lund och Malmö: buss
Bettson
CITAT (Ophelia @ 20-05-2005, 19:49)
Jag hade tänkt att gå en kortare kurs 17-20/6 på Alnarp men jag hittar ingen bostad. Är tacksam för alla tips och idéer jag kan få!! rolleyes.gif

Förr i tiden var studentbostäderna i Lomma uthyrda till vandrarhem sommartid.

Försök att få en till studentpris i alla fall. Alnarp har aldrig varit omöjliga.
Ophelia
CITAT (Bettson @ 21-05-2005, 08:18)
CITAT (Ophelia @ 20-05-2005, 19:49)

Förr i tiden var studentbostäderna i Lomma uthyrda till vandrarhem sommartid.

Försök att få en till studentpris i alla fall. Alnarp har aldrig varit omöjliga.

Tack för all hjälp jag har fått. Innan jag skrev förfrågan hade jag kontaktat studentbostäderna (de håller på att uppdatera hemsidan och har ej fått tag på någon per telefon), kollat upp olika bostadsuthyrare samt de rum som finns att tillgodogå på Alnarp. Har dock ingen information om privata uthyrare som hyr på på enbart privat basis.

Får vara ute i god tid nästa år eller kanske se till att liknande kurs anordnas i mellansverige.

smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon