|
Såg just på rapsody in rock på fyran, och kan bara konstantera att jag fortfarande tycker att Charlotte Pirelli och Jill Johansen(trots graviditet, eller kanske just därför)är dom "hottaste babes" vi har i Sverige. Jag vet att detta är ett klart kvinnodominerande  forum (vilket jag tycker om eftersom jag älskar kvinnor!!! ) Jag känner mej ibland dock på gränsen till fjollig när sitter och pillar med prästkragar i trädgården. Min pappa vill att jag ska mecka med bilar och spela fotboll! Flera av mina vänner tycker att det är "gay-varning" när rosbeskärning och maskros bekämpning går före hockey-VM. Magnus.
Är det bara rosor och maskrosor du sysslar med istället för hockey-VM så är det säkert "ingen fara på färde".
De flesta killar är inte så jädra macho när man väl kommer dem så nära så att de börjar anförtro en hur de EGENTLIGEN är.
Jag älskar sport men är i högsta grad kvinnlig ändå så det är helt klart ingen värdemätare.
Tack, det var ett betyggande svar. Och förlåt att jag skojade om din signatur bild. OK, jag har dålig syn, men jag trodde faktiskt att det var en häst! Sorry!
*Felix matte*
21-05-2005, 21:05
Jill Johnson tillhör mina favoriter... men tråkigt är det att hon fallit i mansfällan och nu minimerar klädseln ... Det är väl sången och musiken vi njuter av... inte att se så mycket naken kropp som möjligt!? Eller är jag kanske alldeles för "gammeldags" av mig.
Ja Du, Felix matte, mera hud är framgångs receptet! Jag ser i framtiden en Jill Johansen iklädd bara tre meter tandtråd! (inte bara i min fantasi), utan även i kommersiellt syfte! Magnus
Heddas matte
21-05-2005, 21:16
känns som ett rätt gammalt recept i mina öron.. tänker på bruden med fisknätet som nästan red på en åsna.. eller hur det nu var..  man fattar inte varför det FortFaRande är sååå spännande.
Vem red på en åsna med fisknät????Har du bilder??? "små-skämms lite för att fråga", men det låter lite spännande. Magnus
*Felix matte*
21-05-2005, 21:22
CITAT (shiva @ 21-05-2005, 22:13) Ja Du, Felix matte, mera hud är framgångs receptet! Jag ser i framtiden en Jill Johansen iklädd bara tre meter tandtråd! (inte bara i min fantasi), utan även i kommersiellt syfte! Magnus Håller du med om att det är tråkigt att tjejer/kvinnor faller i fällan och "klär av sig" bara för att behaga det motsatta könet!? Om killar/män var lika osäkra och ville behaga oss tjejer/kvinnor så borde väl Martin Stenmarck stått där i stringkallsingar... eller hur? Nej Usch!... gillar inte!
Vem red på en åsna med fisknät????Har du bilder??? "små-skämms lite för att fråga", men det låter lite spännande. Magnus
zaaritha
21-05-2005, 21:34
C Pirelli--fy fan!
CITAT (shiva @ 21-05-2005, 22:02) Tack, det var ett betyggande svar. Och förlåt att jag skojade om din signatur bild. OK, jag har dålig syn, men jag trodde faktiskt att det var en häst! Sorry! Ha, ha! Det är ingen fara. Så lätt tar jag inte illa upp!
Nääeeh Zaaritha, inte va så motsägande om min Pirelli! Jag hoppas att jag blir hennes nya man om hon skiljer sig! Nä, nu skiter jag i detta och går på krogen! Magnus
zaaritha
21-05-2005, 21:51
Gör så, du! Pirelli är nog snygg, men en j-a taskmört!!!
Airamya
21-05-2005, 22:00
Pirelli snygg?? Jag tycker hon är vulgär. Jill har utstrålning.
CITAT (zaaritha @ 21-05-2005, 22:51) Gör så, du! Pirelli är nog snygg, men en j-a taskmört!!! Hur vet du det? Jag har ingen större uppfattning om henne överhuvudtaget men jag tycker att det är synd att hon liksom många andra inte behåller sin skånska dialekt. Det låter bara tillgjort när hon förvränger den.
zaaritha
21-05-2005, 22:02
Jag har en kompis som har vart en god vän med C Pirelli. Men, hon blev jättelessen på CP. CP var falsk o elak!
CITAT (Rossi @ 21-05-2005, 23:00) Jag har ingen större uppfattning om henne överhuvudtaget men jag tycker att det är synd att hon liksom många andra inte behåller sin skånska dialekt. Det låter bara tillgjort när hon förvränger den. Skånska??? Hon är ju från Småland  !!
Ophelia
22-05-2005, 09:54
CITAT (shiva @ 21-05-2005, 21:27) Såg just på rapsody in rock på fyran, och kan bara konstantera att jag fortfarande tycker att Charlotte Pirelli och Jill Johansen(trots graviditet, eller kanske just därför)är dom "hottaste babes" vi har i Sverige. Jag vet att detta är ett klart kvinnodominerande  forum (vilket jag tycker om eftersom jag älskar kvinnor!!! ) Jag känner mej ibland dock på gränsen till fjollig när sitter och pillar med prästkragar i trädgården. Min pappa vill att jag ska mecka med bilar och spela fotboll! Flera av mina vänner tycker att det är "gay-varning" när rosbeskärning och maskros bekämpning går före hockey-VM. Magnus. Låter som om du bejakar dina intressen. Huruvida det är gayvarning eller inte det har jag ingen aning om. Vad tycker du själv? Personligen har jag aldrig förstått mig på vad för handlingar som har en gayflagga på sig och vad som inte har det. Av hälsoskäl skulle jag nog vilja säga att det låter bra mycket nyttigare och pilla och greja i trädgården än att sitta i soffan och glo på hockey. Men varför kan man inte göra båda delarna? Vad tycker du själv är viktigt? Ja detta är förmodligen ett kvinnodominerande forum men upplever du att du kan ge forumet en viss tid och kanske kunna få "prata", ge eller få svar på frågor eller ta del av andras frågor och svar, så är det väl ok. Sen kvittar det om du älskar kvinnor eller män. Huvudsaken är väl att förmågan att älska finns.
Sulawesii
22-05-2005, 13:57
Tycker tjejerna verkar trevliga, men, de är båda i stort behov av en bra stylist!
gammelnalle
23-05-2005, 06:47
CITAT (shiva @ 21-05-2005, 22:29) Vem red på en åsna med fisknät????Har du bilder??? "små-skämms lite för att fråga", men det låter lite spännande. Magnus Jag förmodar att det är historien om Lady Godiva som åsyftas här: MEN DET kan givetvis vara någon annan legend också!!! ? CITAT Godiva (Lady Godiva) var gift med Leofric, som var earl av Mercia på 1000-talet. Denne Leofric var en hårdhjärtad man som tog ut närmast astronomiska skatter av invånarna i Coventry, England. Till och med hans hustru Godiva reagerade och tjatade upprepade gånger om att han skulle sänka skatterna. Till slut röt han till att det var lika omöjligt som att hon skulle rida naken genom stan. Godiva tog honom på orden och gav sig av naken på en häst, endast skyld av sitt långa hår. Invånarna i Coventry hade emellertid fått veta vad hon skulle ta sig till, och ombetts stanna inomhus. Alla lydde rådet, utom en enda kille, en skräddare som för sitt tilltag straffades med blindhet av högre makter. Han har blivit känd som Peeping Tom.
Leofric stod vid sitt ord och sänkte skatterna. källa :http://godiva.exsudo.se/
CITAT (norpan @ 22-05-2005, 10:09) Skånska??? Hon är ju från Småland  !! Är det sant!? Jisses......
lilla mamma
23-05-2005, 08:21
Magnus Gud var god när han skapte dig. Du ska ha en eloge som iNTE tittar på hockey utan är i trädgården. Tv.n skulle slängas ut och grävas ned så länge det är sport oavsett vad det är. Människor kan inte PRATA med varandra längre. Nej, det är ju hockey eller fotboll eller friidrott eller moster Emmas långkalsonger Själv tuktar jag min man så att han avgiftas från tv-förgiftningen. Magnus, hade du kul på krogen? Anita
CITAT (Rossi @ 23-05-2005, 08:21) CITAT (norpan @ 22-05-2005, 10:09) Skånska??? Hon är ju från Småland :huh: !! Är det sant!? Jisses...... Hon kommer från Hovmantorp och jag tycker hon har behållt sin dialekt himla bra med tanke på att det var ett tag sen hon bodde där.
farbror B
23-05-2005, 08:37
Jag tycker både Charlotte och Jill har sina sidor. Måste erkänna att Charlottes (Lotti) snarkningar va det som gjorde att hon fick flytta ut och Jill gillade inte mina gardiner..
/Herr Mytom An
Pia mitt i Skåne
23-05-2005, 09:07
CITAT (farbror B @ 23-05-2005, 09:37)
Jag tycker både Charlotte och Jill har sina sidor. Måste erkänna att Charlottes (Lotti) snarkningar va det som gjorde att hon fick flytta ut och Jill gillade inte mina gardiner..
/Herr Mytom An  Jag tror att det var Farbrorns frukostar som avskräckte... två dl vatten en halv dl havregryn en matsked kruskakli. kokas i tre minuter.
äts med lingonsylt.
farbror B
23-05-2005, 09:26
Jamen Pia, bara för att jag inte hade handlat när du var här sist då...
Pia mitt i Skåne
23-05-2005, 15:13
CITAT (farbror B @ 23-05-2005, 10:26) Jamen Pia, bara för att jag inte hade handlat när du var här sist då...
Skall jag skicka handlelapp till nästa gång?
farbror B
24-05-2005, 13:45
hehe kanske en bra idé
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|