Full version: Vad kan detta
*Felix matte*
Den har kommit upp intill amaryllisbebislöken. Först trodde jag att det var en physalis men nu är den inte alls lik i stjälken.

maimiti
Har ingen aning om vad det är, men visst är det lite kul när det sticker upp något okänt i krukan... ja, bortsett från svampar då som kanske inte är så önskvärda. Det kan ju vara något ogräs, men det finns ju vackert ogräs också.
*Felix matte*
Tror nog att jag plockar upp den imorgon och planterar i egen kruka så att den inte stjäl mer näring från bebislöken.
svampar... vill inte ha... men gärna ogräs bara det är vackert biggrin.gif
grodchen
Jag får ibland en knallgul svamp i min blåvinge. Den är så tuff att jag inte riktigt klarar av att bli arg. Däremot har jag en vit typ möglelsvamp som växer i "kulor" i jorden i andra krukor som jag inte sett nån charm hos. Fast det kanske är samma svamp..
Evin
Bladen för mig osökt till späda blad av gerbera....men jag har absolut ingen aning.....
pejori
ett ödesträd ser det ut som wub.gif
clerodendrum thomsoniae smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon