grisell
Finns det en marknad för "begagnade" krukväxter?

Jag har en Benjaminfikus på 2*3*3 meter som knappt får plats i vardagsrummet längre. Ett alternativ till beskärning är att helt enkelt sälja den.
kantarell
Du kan ju alltid prova att lägga ut en annons här på odla.nu. Klicka då från förstasidan inte på "Forum" utan på "Radannonser". Lycka till!
wolkenkrabber
ananrs är benjaminficusar mkt tåliga för hårdbeskärning, tycker du borde behålla ditt exceplar eftersom det verkar ståtligt,
grodchen
Min granne gav bort sin kaffeplanta till botaniska trädgården när den vuxit sig för stor för hennes lägenhet. De blev jätteglada eftersom de hade haft otur med sin kaffe och dessutom hade en kaffeutställning planerad! Ett alternativ är ju om du har en fast arbetsplats med bättre takhöjd? Prata med någon där bara innan du flyttar dit den.
ifibi
Jag har sett en del annonser i dagstidningar, där kan du säkert lägga ut en annons om du vill.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon