Full version: ...och solen skiner..
Tesa
Måste det vara så förbaskat trevligt att sitta framför den här burken och läsa en massa trädgård...och få så mycket inspiration och idéer att jag inte vet i vilken ände jag skall börja därute i min egen trädgård...
För det är kanske därför jag sitter här nu...för att jag inte har bestämt än vad som är viktigast..

...ska jag dra upp alla de där eländiga maskrosorna i grusgången...eller gräva mer i den...(hmmm de...)nya rabatterna på gång"...
eller ska jag kanske så lite mer i grönsakslandet...eller sätta potatis...eller dela växter...eller skola om sådder...eller rensa ogräset i befintliga rabatter......eller plantera ut i växthuset...eller plantera de växter jag har köpt hittills i år...eller..eller... wacko.gif wacko.gif wacko.gif
Idag känner jag att jag verkligen lever upp till mitt motto nedan.... rolleyes.gif
Fast vi har iallafall fått ut korna...
fruberglund
Känner precis igen mig...planeringsstadiet går jättebra men sen vet jag inte riktigt vart jag ska börja smile.gif

Idag ska jag i alla fall börja gräva på min nya rabatt...fylla på med ny jord och plantera ner mina riddarsporre som stått ute i pallkrage med fiberduk i några veckor.

Sen ska jag sätta ut en ny omgång i pallkragen för avhärdning. Det får bli mitt projekt idag smile.gif

Fast sen kommer ju problemet...först måste jag ju gå en runda och kolla om något nytt kommit upp...sen åker kameran fram för att fota allt...och vips, helt plötsligt har en timme försvunnit från min planering biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

NU går i alla fall jag ut!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon