Full version: Inlägg borta?
Elisabeth-Västkustkolonisten
Hej,
jag skrev i förrgår ett inlägg ang. en bok jag letar efter (Enziane und Glockenblumen). När jag igår tittade efter om jag har fått svar, ja då var den borta.

Kanske någon som tycker jag skrev på fel ställe? Radannonser ja, men jag ville inte uppge mitt telefonnummer och då fungerar det inte och så får jag aldrig svar när jag söker något där.

Därför fösöker jag här en gång till. Jag letar efter Boken Enzian und Glockenblumen. Jag vet att det är en mycket omtyckt bok för Gentianaälskare. Men jag hittar den ingenstans och skulle ville ge bort den som present.

Elisabeth
Rossi
Du skrev det i Småprat-forumet. Det finns där på sidan 2.
KURT
Och du hade inte rätt titel i förra inlägget. Boken finns på ett norskt antikvariat som heter Norlis Antikvariat . Men den finns säkert även på tyska antikvariat.
Har letat genom sidan 1-3 men hittar inte mitt inlägg. Jag går genom inlägg för inlägg men hittar inte mitt.

Spökar det in min dator? För blind är jag ju inte...

Men skall titta in nu på din link

Elisabeth
Rossi
Men inlägget finns inte i detta forum utan i forumet ovanför Småprat på sidan 2. Här kommer en länk dit. Du har inte fått några svar.

http://www.odla.nu/forums/index.php?act=ST&f=4&t=28452
Rossi, långt om länge hittade jag det.
Jag är nog här för sällan tror jag.

När jag skrev inlägget var det problem med inloggningen. Fick ju logga in mig först innan jag kunde skriva och då hamnade jag där.

Vad det var för fel då vet jag ju inte.

Såg nu boken i ett norskt antikvariet. Får kolla om det finns i ett tyskt också och vad det kostar där. Vill ju inte gärna f¨råga min väninna eftersom det skulle bli present.

Elisabeth
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon