Full version: Knyppling
Rossi
Nej, jag tänker inte alls fråga om knyppling men jag tänkte att med den rubriken så är det inte så många karlar som öppnar tråden.

Det jag undrar över är om det finns fler kvinnor här som tycker att det blir svårare och svårare att hitta bra bindor? Nog för att tampong är bekvämt men man kan ju inte ha det under hela perioden. Det är vingar hit och vingar dit och klisterremsor överallt. Det är long, extra long, ultra thin, nattbinda etc. etc. etc. Och hittar man någon som är bra så hittar man aldrig samma igen. Jag blir vansinnig!
Gossen Ruda
CITAT (Rossi @ 24-05-2005, 21:44)
Nej, jag tänker inte alls fråga om knyppling men jag tänkte att med den rubriken så är det inte så många karlar som öppnar tråden.

Trodde du ja. Känn dig blåst. laugh.gif
Rossi
CITAT (Gossen Ruda @ 24-05-2005, 21:55)

Trodde du ja. Känn dig blåst. laugh.gif

Aj då! Ni karlar är inte så lättlurade tydligen! laugh.gif Eller så har ni en faiblesse för knyppling.

Nåja, nu när du ändå har läst inlägget - har du något att tillföra ämnet? smile.gif
yla
thihi ingen som e intresserad o vill svara på din fråga rossi

heheh o den enda intresserade va en karl som du förskte undvika va skojj
o jag har slutat me såna där grejjer o de e störtskönt vill jag lova laugh.gif
de e de allra bästa me att bli lite till åren slippa de elendes förbaskade evinnerliga jobbiga o kladdiga o fybubblans elendet varje månad
jag e så jäkla glad för de ,,så jag e glad du påminnde mej om att jag slipper elendet laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
wwoohhhoooo
farbror B
det enda jag vet om bindor är... hmm ja vadå egentligen? *rodnar*

en tampong vet jag vad det är, det är en domesticerad vildpong, från Malaysia. (jfr ping-pong)

Osökt minns jag blondinvitsar men besparar er..
Rossi
CITAT (farbror B @ 25-05-2005, 12:24)
Osökt minns jag blondinvitsar men besparar er..[/b]

Låt inte mig hindra dig!
solkatten
Jag tycker inte alls det är svårt. Här köps det billigaste i stan på Överskottsbolaget, 40 st för 10-15 kronor.
Funkar finemang, liten klisterremsa: inga vingar, inget extra, inget ultra, varken dag eller natt (eller båda). smile.gif
Hannele
CITAT (Rossi @ 24-05-2005, 21:44)
Det är vingar hit och vingar dit och klisterremsor överallt. Det är long, extra long, ultra thin, nattbinda etc. etc. etc. Och hittar man någon som är bra så hittar man aldrig samma igen. Jag blir vansinnig!

Coops bindor är billiga och finns utan vingar och har funnits flera år.
Rossi
Jag tycker inte att Coops bindor eller andra billiga bindor är bra. De saknar rejäl uppsugningsförmåga. Det är som att hälla vatten på en gås.

Men allt är givetvis beroende av vilka behov man har.
Hannele
CITAT (Rossi @ 25-05-2005, 13:08)
Jag tycker inte att Coops bindor eller andra billiga bindor är bra.
De saknar rejäl uppsugningsförmåga. Det är som att hälla vatten på en gås.

Det finns Nattbindor, som funkar bra, säkert även på dagen.
Rossi
CITAT (Hannele @ 25-05-2005, 13:12)
CITAT (Rossi @ 25-05-2005, 13:08)
Jag tycker inte att Coops bindor eller andra billiga bindor är bra.
De saknar rejäl uppsugningsförmåga. Det är som att hälla vatten på en gås.

Det finns Nattbindor, som funkar bra, säkert även på dagen.

Jag har provat det mesta men tycker inte om dem.

Jag brukar köra med Libresse eller Always men min favoritsort säjs tyvärr inte längre....
farbror B

varför ligger det en hög döda blondiner nedanför Eiffeltornet?

Jo dom provade nya Libresse med vingar
Rossi
CITAT (farbror B @ 25-05-2005, 13:23)

varför ligger det en hög döda blondiner nedanför Eiffeltornet?

Jo dom provade nya Libresse med vingar

laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Fler!!!!!!!!!!!!!!
Hannele
CITAT (Rossi @ 25-05-2005, 13:20)
Jag har provat det mesta men tycker inte om dem.

Jag brukar köra med Libresse eller Always men min favoritsort säjs tyvärr inte längre....

Då är det väl bäst att fråga Libresse eller Always? unsure.gif
farbror B

Hur släcker en blondin för natten?

Drar bara igen bakdörrn på bilen

Hur låter blondinens parningsrop?

guu va full ja e

Hur låter brunettens?

Hallå, ja e också full!!?

och nu min favoritblondinvits:

Hur vet man att en blondin lagat chokladpudding?

det är Nonstop-skal i hela köket......
Rossi
Vad hade det med bindor att göra, farbror B? Ursäkta, men blondin som jag är så fattar jag inte ..... laugh.gif
Biggan_
CITAT (Rossi @ 25-05-2005, 13:39)
Vad hade det med bindor att göra, farbror B? Ursäkta, men blondin som jag är så fattar jag inte ..... laugh.gif

Farbror B fattade inte heller, det handlade ju om bindor inte blondiner, är farbror B blond? rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif
Rossi
Han blev nog yr av själva ämnet, tror jag! laugh.gif
Biggan_
CITAT (Rossi @ 25-05-2005, 13:47)
Han blev nog yr av själva ämnet, tror jag! laugh.gif

tror jag också! Han har inte skrivit något sen 13.34 laugh.gif
farbror B

äsch inget egentligen, bara kom igång på blondintemat..

Ole Norman åkte en gång på världens lyxigaste flygplan, Super Duper Extra Lyx 3000. Där satt han och hade det gott, i pianobaren när han plötsligt kände att det var bråttom att uppsöka en dörr med hjärta på.
Dock var herrtoaletten upptagen varför han nödgades använda damernas.

Han gick in och satte sej tillrätta och såg vad fint det var på damernas toalett. Han kunde med en knapptryckning spola sej med ljummet vatten i stjärten, vilket han gillade. En ny knapptryckning och en varmblås torkade ändalykten hans medan han nöjt satt och undersökte de övriga knapparna på manualen.
" hmm, ATU? Vad är det?" han tryckte och allt blev svart.

Ur Oslobladet:
Efter ett akut landing med Norges störste spruttfly (jetplan) förtes en alvorligt skadad mann til Oslo sykehus, där hanses liv kunde reddes, dock ikke hans mannlighet. Ett undersökning viste att han trökket på ATU-knappen, Automatisk Tampong Utdragning.
Biggan_
CITAT (farbror B @ 25-05-2005, 13:54)

Ole Norman åkte en gång på världens lyxigaste flygplan, Super Duper Extra Lyx 3000. Där satt han och hade det gott, i pianobaren när han plötsligt kände att det var bråttom att uppsöka en dörr med hjärta på.

Han gick in och satte sej tillrätta och såg vad fint det var på damernas toalett. Han kunde med en knapptryckning spola sej med ljummet vatten i stjärten, vilket han gillade. En ny knapptryckning och en varmblås torkade ändalykten hans medan han nöjt satt och undersökte de övriga knapparna på manualen.

Ur Oslobladet:
Efter ett akut landing med Norges störste spruttfly (jetplan) förtes en alvorligt skadad mann til Oslo sykehus, där hanses liv kunde reddes, dock ikke hans mannlighet. Ett undersökning viste att han trökket på ATU-knappen, Automatisk Tampong Utdragning.

Ja det gäller att kunna alla förkortningar om man skall ha liv o lem i behåll laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Malvia
Det var länge sen jag skrattat så mycket åt en historia!

Men bindor köper jag på apoteket. laugh.gif
farbror B
CITAT
liv o lem i behåll

laugh.gif laugh.gif ha ha Biggan den var bra laugh.gif laugh.gif
Rossi
CITAT (farbror B @ 25-05-2005, 13:54)

Ur Oslobladet:

Du är minsann aldrig svarslös!

Ha, ha, ha! Prima! laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Det skulle en karl till att liva upp den här tråden.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon