Full version: Måste bara berätta
Nanna
Inatt så drömde jag såå konstigt... jag drömde att jag och mina sambo var på nån släktmiddag. Några av släktingarna var ner till sjön och fiskade, och då sa jag till min sambo. Kolla jag har tre stickor i armvecket....
Sen så visade det sig att det var tre fiskar... Helt sjukt.
Hur kan man ha tre fiskar i armvecket?

Jaja... Drömmar kan vara bra underliga. Man kan ju undra vad de betyder? smile.gif
carol
Jag drömde en mardröm i morse och vaknade med en oerhörd lättnad att det bara var en dröm. Ibland tänker jag att jag måste sluta kolla på en massa läbbiga filmer där det mördas hej vilt, för jag är en sån som drömmer mycket och kommer ihåg det jag drömmer (speciellt när jag är stressad) och då fattar man att man faktiskt påverkas mer av det man ser än vad man tror.

Och drömmen då... tror inte att jag ska tala om, man blir lite illamående. sad.gif
farbror B

Jag vaknade med ett skrik (som jag själv hörde!!) framför TV:n för några veckor sedan.
detta efter att ha drömt att jag stod i sovrummet och inte vågade gå ut, medan en kvinnlig gestalt var bakom dörren utanför och lekte med mej som en katt skulle göra med en råtta. Av någon anledning var det alldeles klart att kvinnan var någon slags odöd varelse och skulle ta mej.
Precis innan jag vaknade, så visade hon sej i dörröppningen, bit för bit och jag vaknade innan jag såg henne helt.

Hade hjärtklappning och fick läsa länge den natten för att våga sova.. sad.gif sad.gif sad.gif
zaaritha
Som ni kanske såg, så "ströp" jag min karl o dränkte honom i en dröm förra veckan!?
Drömde om honom o hans "hångelobjekt" denna vecka också!!
Men denna gång slog jag dem med en planka!!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon