labarradepan
jag försökte lägga in bild här, men hur gör man ? jag har ju den ligger i data ju. wacko.gif sen då?
*Felix matte*
CITAT (labarradepan @ 27-05-2005, 23:25)
jag försökte lägga in bild här, men hur gör man ? jag har ju den ligger i data ju.  :wacko: sen då?

Du kan inte lägga in en bild från din egen dator... bilden måste finnas någonstans på nätet.
Enklast är väl att du gör ett album här på Odla.nu.
Om du klickar på denna symbol som finns uppe på sidan så kan du titta på ett demoalbum och får instruktioner hur du skapar ett eget.
Lycka till!
labarradepan
nu gjorde jag ett foto album o sen tryckte jag på knappen "bild" för att jag ville lägga till en bild direkt i forumet, men det blev ju bara en länk dit..

Hur får man en bild direkt i forumet som en del har?

http://www.odla.nu/album/showpic.php?aid=2...depan&pid=25569

provar igen här att lägga in bild..
labarradepan
hmm, blev ju bara en länk nu med, fast jag tryckte på bild knappen.. är det jag som e trög eller?????

wacko.gif
Berith
neejdå, inte är du trög rolleyes.gif

det måste vara bild-adressen, inte "sid"-adressen som står i adressfältet långt där uppe. högerklicka på bilden du vill lägga in, kopiera url och klistra in den i bild-knappen.
labarradepan
jag har höger klickat på bilden , finns bara nått som heter kopiera inget om url ???
Åsa, mälardalen zon 2
När man högerklickar på bilden kommer det upp en liten meny, klicka på "egenskaper" där hittar du bildadressen.
Berith
Jaaa såklart! Högerklick och egenskaper - missade det. Sorry! sleep.gif
labarradepan
3006_p27678.jpg provar nu
labarradepan

titta jag kan smile.gif
labarradepan
tack för hjälpen smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon