Full version: Ziplockpåsar?
Christoffer
Var kan man köpa sådana där genomskinliga påsar till frön, jag tror att de kallas för ziplockpåsar...
Alltså tomma påsar, inte de man brukar få när man beställer frön...
Jag bor i Göteborg, men en sida på nätet som säljer sådant är också av godo...
Kaja Lund
Jag brukar köpa av en gubbe på torget, men om jag inte minns fel så har jag även hittat såna påsar på Panduro Hobby.
e_sedell
varför ska man ha genomskinliga? Det är ju inte bra, bättre med papper.
lisen
esselte-svanströms har ziplock-påsar i alla storlekar till billigt pris. Om inte just den kedjan finns hos dig gå till deras motsvarighet.
Christoffer
Är det bättre med papper...? Ja, det kanske det är, fukt och så avdunstar ju...det är klart... det enda jag saknar med papperspåsarna är att man inte kan se igenom dem... man tror att man har mycket frön kvar och så är de inte alls så många... rolleyes.gif
Christoffer
esselte-svanströms... jag hittade ingen länk till deras hemsida när jag sökte på google ohmy.gif
Berith
www.esselte.se... och sen vidare på återförsäljare eller produkter!
e_sedell
jag köper påsar från lindbloms, de går att återförsluta så om man är osäker så öppnar man och tittar efte...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon