Full version: Godmorgon!
LadyAdina
Godmorgon på er alla!

Idag är här molnigt, grått och fuktigt, så kanske vi får lite efterlängtat regn till slut! Kanske man till och med vågar hoppas på lite åska?! tongue.gif wub.gif
*Felix matte*
Godmorgon! Ingen risk för åska här tongue.gif
astrid.m.s
Än så länge är det molningt, + 10. Ingen blåst idag!! Här har det blåst i flera dar, regn och åska fick vi tillräckligt av förra veckan.sad.gif Nä, nu vill jag ha värme och gärna sol också. Då är det roligare att vara ute i trädgården. wub.gif
Och slippa ha TÄCKJACKAN på sig!! mad.gif Det är ju faktiskt slutet av maj så vinterkläderna ska man inte behöva ha på sig!!!! wacko.gif
netaave
Här har det regnat hela kvällen och större delen av natten, jättebra för odlingarna!
Det ska spricka upp till i em iaf.
yla
avis på dej netave som fått det regn jag skulle velat haft

här r en god morgon iallafall
amaira
Åskade och blixtrade som sjuttsingen runt tolv i natt ohmy.gif och kom riktiga störtskurar.

Nu är det grått och lite småkyligt tror jag. Har nyss klivit upp.
ninnisky
Har inte kört nåt av nån åska inatt. Nu är det halvmulet, men det ser ut som om solen skulle få en chans. De är +19 grader på norrsidan.

Har inte blivit grattad av mina sjusovande söner än - men vet att maken kommer hem ikväll med egna nyplockade liljekonvaljer.
wub.gif wub.gif wub.gif

Sätter mig under eken nu och försöker virka smile.gif unsure.gif smile.gif
Anki på Öland
...och här skiner solen lika varmt och gott som igår.....
Anki
Fenja
Sol här med, men inte riktigt lika varmt. Det blåser en hel del också.
Mvh
Fenja
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon