*solis*
ÅÅÅ så skönt det var att vakna i min alldeles egen säng,i mitt eget hem, med alla vovvar glatt viftande på sina svansar smile.gif

Sonen och dottern har sovit över och det är väldigt trevligt wub.gif

Dottern och jag gick tillsammans med våra vovvar på morgon promenaden och båda två var vi såååå trötta smile.gif
Vovvarna är hur pigga som helst, så gott som alltid.

Det verkade som att alla stadens hundar var ute med sina ägare när vi gick ut och massor av bilar och människor laugh.gif

Då längtade jag till landsbygdens ro!

Här i Strängnäs är vädret mulet, tror att det till och med kommer regn snart.

Idag skall jag ta det bara lugnt och njuta av tillvaron och äta finskt lakrits tongue.gif biggrin.gif smile.gif

Jag måste nog besöka Biblioteket!
*solis*
Nu skall jag ut med mina vovvar de är såå kissnödiga såå! Sen blir det nog lunch smile.gif
*solis*
Det är väl tisdag idag ohmy.gif Jag har så dålig reda på dagarna men innehållet på dagarna är jo det som räknas eller hur!?

Idag har jag hört åskan och det har redan regnat och jag skall till Biblan biggrin.gif
Biggan_
Det är onsdag i dag solis smile.gif
*solis*
CITAT (Birgitta P @ 01-06-2005, 13:18)
Det är onsdag i dag solis smile.gif

NÄÄÄÄÄ; hur kan det vara det ohmy.gif Det var jo alldeles nyss måndag tongue.gif wacko.gif blink.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon