Full version: Släppa väder
andersen
väder
AndreasBlomquist
laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Den var ju riktigt skön, framför allt hennes kommentar!
amaira
Stackars tjejen, så pinsamt.
Tur för henne att hon blev så generad, annars hade det nog blivit tittarstorm.
(Tänk att en så söt tjej kan vara så ociviliserad, det kunde man inte tro rolleyes.gif )

wub.gif biggrin.gif
netaave
Hoppsan tongue.gif biggrin.gif
Fast det är väl det mest naturliga man kan göra egentligen! Det gör vi ju alla, eller hur? Kanske inte offentligt då och inte i dirktsändning, förstås. Undrar hur kollegerna tog det! tongue.gif
Glömmer aldrig ett julrim i en uppesittarunderhållning med de första deltagarna i Robinsson, där rimmade en läkarstuderande om julmaten och slutade med ..."och glöm inte släppa en fis..."
Christoffer
Videoklippet fungerar inte... sad.gif
farbror B

Jag har inget ljud på datorn, då uteblev en del av effekten..

Pinsamt säjer ni, och Netaave säjer att sånt är naturligt.
Men inte är det väl naturligt att sånt händer utan att man kan kontrollera sej heller..? huh.gif huh.gif
Reserv
CITAT (Christoffer @ 31-05-2005, 10:52)
Videoklippet fungerar inte... sad.gif

Jooda, det tar bara lite tid innan det kommer igång, rör inget och sitt och vänta så kommer det. rolleyes.gif
farbror B
CITAT
sitt och vänta så kommer det

Gäller detta råd kanske också företeelsen i sej? biggrin.gif laugh.gif tongue.gif
netaave
CITAT (farbror B @ 31-05-2005, 10:59)

Jag har inget ljud på datorn, då uteblev en del av effekten..

Pinsamt säjer ni, och Netaave säjer att sånt är naturligt.
Men inte är det väl naturligt att sånt händer utan att man kan kontrollera sej heller..? huh.gif huh.gif

"Kanske inte offentligt då...." skriver jag faktiskt.
mejram
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Tänk så tokigt det kan bli...
*solis*
Det var då det roligaste jag sett och hört på länge biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif jag är jo en fis-diggare eller hur man nu säger det laugh.gif tongue.gif biggrin.gif
amaira
CITAT (farbror B @ 31-05-2005, 10:59)
Men inte är det väl naturligt att sånt händer utan att man kan kontrollera sej heller..? huh.gif huh.gif [/color][/b]

Menar du att det var onaturligt då! ??? biggrin.gif biggrin.gif "Konstgjort" kanske... ?? laugh.gif

Har du aldrig varit med om det än??

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Du har många lärdomar kvar i ditt liv wub.gif (och gav mig ett gott skratt)
farbror B
nämen, jag menar att nog släpper man väl väder ibland (eller ofta)
men oftast kan man ju kontrollera sej så att det inte bara brakar löst?
GoSatta
Jo den där är bland det roligaste på länge! ibland blir man nästan förvånad över hur lättroad man kan vara, såg den igår å fnissar fortfarande när jag tänkte på den smile.gif
Jasmin
Läste era inlägg och blev nyfiken. Jag måste ha missat något, kan någon tala om vad?
farbror B
titta i första inlägget
Jasmin
Oj då! Stackare! Eller? Fniss, fniss. wub.gif wub.gif wub.gif
*solis*
Jag undrar varför just fisar upplevs så pinsamma!?!
Hilda
Såg ett repotage om det här inslaget på regionalanyheterna. Tydligen var det inspelat här i stán. Det var ett fejkat "väderutsläpp" som de hade gjort två gånger under programmet. Programledarinnan, jag tror att hon heter Anna Snell menade att mikrofonen satt vid hakan och inte där bak......
Reserv
CITAT (Hilda @ 02-06-2005, 20:00)
Såg ett repotage om det här inslaget på regionalanyheterna. Tydligen var det inspelat här i stán. Det var ett fejkat "väderutsläpp" som de hade gjort två gånger under programmet. Programledarinnan, jag tror att hon heter Anna Snell menade att mikrofonen satt vid hakan och inte där bak......

Av vilken orsak skulle hon då be om ursäkt, och dessutom ifrågasätta vad hon ätit som gjort henne sån i magen? unsure.gif wink.gif Jag tror att det var så genant att dom måste släta över det på nåt sätt, och generad det förstår jag att hon måste ha blivit. sad.gif
Hilda
Ber hon om ursäkt?
Inte i teve inslaget i alla fall. Inte vet jag.
Varför de skulle iddas fejka en sådan grej vet jag inte heller...???
Men det blir ju ändå mer uppblåst(!) genom att uttala sig om saken i regionala nyheterna.
spela roll....
Vi fick ju ha lite kul i alla fall...
Hilda
Ursäkta om jag är lite tjatig....
Har nu sett lite mera.
Programmet börjar med att hon "pruttar" och viftar med en luktspraysflaska och pratar om att det blir rökfritt på krogen.
Här luktar det prutt säger hon och övergår sedan att prata om rökförbudet. Sedan kommer slutklämmen på slutet och det är det som kablas ut.......

Norrlänsk humor...????

Så går det när saker och ting rycks ur sitt sammanhang.....
GoSatta
äsch det där ville vi ju inte veta!!! det förstör ju hela grejjen! =)
Hilda
Få be om ursäkt igen då...

Känner medlidande för tjejen som blir bortgjord över hela nätet antar jag!
Biggan_
CITAT (Hilda @ 02-06-2005, 21:41)
Ursäkta om jag är lite tjatig....
Har nu sett lite mera.
Programmet börjar med att hon "pruttar" och viftar med en luktspraysflaska och pratar om att det blir rökfritt på krogen.
Här luktar det prutt säger hon och övergår sedan att prata om rökförbudet. Sedan kommer slutklämmen på slutet och det är det som kablas ut.......

Norrlänsk humor...????

Så går det när saker och ting rycks ur sitt sammanhang.....

glädjedödare laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon