|
Full version: Släppa väder
andersen
31-05-2005, 03:08
AndreasBlomquist
31-05-2005, 05:19
Stackars tjejen, så pinsamt. Tur för henne att hon blev så generad, annars hade det nog blivit tittarstorm. (Tänk att en så söt tjej kan vara så ociviliserad, det kunde man inte tro  )
netaave
31-05-2005, 09:47
Hoppsan Fast det är väl det mest naturliga man kan göra egentligen! Det gör vi ju alla, eller hur? Kanske inte offentligt då och inte i dirktsändning, förstås. Undrar hur kollegerna tog det! Glömmer aldrig ett julrim i en uppesittarunderhållning med de första deltagarna i Robinsson, där rimmade en läkarstuderande om julmaten och slutade med ..."och glöm inte släppa en fis..."
Christoffer
31-05-2005, 09:52
Videoklippet fungerar inte...
farbror B
31-05-2005, 09:59
Jag har inget ljud på datorn, då uteblev en del av effekten..
Pinsamt säjer ni, och Netaave säjer att sånt är naturligt. Men inte är det väl naturligt att sånt händer utan att man kan kontrollera sej heller..?
CITAT (Christoffer @ 31-05-2005, 10:52) Videoklippet fungerar inte...  Jooda, det tar bara lite tid innan det kommer igång, rör inget och sitt och vänta så kommer det.
farbror B
31-05-2005, 10:09
CITAT sitt och vänta så kommer det Gäller detta råd kanske också företeelsen i sej?
netaave
31-05-2005, 10:12
CITAT (farbror B @ 31-05-2005, 10:59) Jag har inget ljud på datorn, då uteblev en del av effekten..
Pinsamt säjer ni, och Netaave säjer att sånt är naturligt. Men inte är det väl naturligt att sånt händer utan att man kan kontrollera sej heller..? "Kanske inte offentligt då...." skriver jag faktiskt.
*solis*
31-05-2005, 10:58
CITAT (farbror B @ 31-05-2005, 10:59) Men inte är det väl naturligt att sånt händer utan att man kan kontrollera sej heller..?  [/color][/b] Menar du att det var onaturligt då! ???  "Konstgjort" kanske... ?? Har du aldrig varit med om det än??  Du har många lärdomar kvar i ditt liv  (och gav mig ett gott skratt)
farbror B
31-05-2005, 13:23
nämen, jag menar att nog släpper man väl väder ibland (eller ofta) men oftast kan man ju kontrollera sej så att det inte bara brakar löst?
GoSatta
31-05-2005, 13:47
Jo den där är bland det roligaste på länge! ibland blir man nästan förvånad över hur lättroad man kan vara, såg den igår å fnissar fortfarande när jag tänkte på den
Läste era inlägg och blev nyfiken. Jag måste ha missat något, kan någon tala om vad?
farbror B
31-05-2005, 13:58
titta i första inlägget
*solis*
31-05-2005, 16:11
Jag undrar varför just fisar upplevs så pinsamma!?!
Såg ett repotage om det här inslaget på regionalanyheterna. Tydligen var det inspelat här i stán. Det var ett fejkat "väderutsläpp" som de hade gjort två gånger under programmet. Programledarinnan, jag tror att hon heter Anna Snell menade att mikrofonen satt vid hakan och inte där bak......
CITAT (Hilda @ 02-06-2005, 20:00) Såg ett repotage om det här inslaget på regionalanyheterna. Tydligen var det inspelat här i stán. Det var ett fejkat "väderutsläpp" som de hade gjort två gånger under programmet. Programledarinnan, jag tror att hon heter Anna Snell menade att mikrofonen satt vid hakan och inte där bak...... Av vilken orsak skulle hon då be om ursäkt, och dessutom ifrågasätta vad hon ätit som gjort henne sån i magen?  Jag tror att det var så genant att dom måste släta över det på nåt sätt, och generad det förstår jag att hon måste ha blivit.
Ber hon om ursäkt? Inte i teve inslaget i alla fall. Inte vet jag. Varför de skulle iddas fejka en sådan grej vet jag inte heller...??? Men det blir ju ändå mer uppblåst(!) genom att uttala sig om saken i regionala nyheterna. spela roll.... Vi fick ju ha lite kul i alla fall...
Ursäkta om jag är lite tjatig.... Har nu sett lite mera. Programmet börjar med att hon "pruttar" och viftar med en luktspraysflaska och pratar om att det blir rökfritt på krogen. Här luktar det prutt säger hon och övergår sedan att prata om rökförbudet. Sedan kommer slutklämmen på slutet och det är det som kablas ut.......
Norrlänsk humor...????
Så går det när saker och ting rycks ur sitt sammanhang.....
GoSatta
02-06-2005, 20:43
äsch det där ville vi ju inte veta!!! det förstör ju hela grejjen! =)
Få be om ursäkt igen då...
Känner medlidande för tjejen som blir bortgjord över hela nätet antar jag!
Biggan_
02-06-2005, 22:55
CITAT (Hilda @ 02-06-2005, 21:41) Ursäkta om jag är lite tjatig.... Har nu sett lite mera. Programmet börjar med att hon "pruttar" och viftar med en luktspraysflaska och pratar om att det blir rökfritt på krogen. Här luktar det prutt säger hon och övergår sedan att prata om rökförbudet. Sedan kommer slutklämmen på slutet och det är det som kablas ut.......
Norrlänsk humor...????
Så går det när saker och ting rycks ur sitt sammanhang..... glädjedödare
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|