Sofia
Om man använder <<Föregående och Nästa>> för att bläddra vidare bland inläggen så får man ett felmeddelande om det inte finns någon föregående (eller nästa, om det nu är den man klickat på). Men det vore bättre om den blev gråtonad och ej användbar istället för att ge felmeddelande.

Har jag uttryckt mej luddigt eftersom jag inte får någon reaktion på detta?

När man får ett felmeddelande så måste man ju backa ett steg för att komma tillbaka till det sista inlägget och därifrån gå ur den avdelningen. Lite onödigt, med gråtonad och ej användbar knapp så slipper man det.

Så... nu har jag kompletterat mitt inlägg lite, och hoppas att någon i alla fall säger bu eller bä... tongue.gif
Sofia
Om jag svarar själv på mitt eget inlägg, då? rolleyes.gif
Då markeras det som nytt och kanske Ingemar läser det och säger att JA, vilken bra idé!...? smile.gif

Blir så ledsen när inte någon annan tycker att det är irriterande med onödig felmeddelanden... sad.gif
Gunvor Nilsson
Jag får också felmeddelande ibland men när jag påpekat det (gäller även andra Forum) så har jag fått som svar från webmaster att det är min dator som är den skyldige! Och eftersom jag inte är värst datorkunnig så tror jag ju på dem!!
När jag går in på Forum så kommer jag in som gäst ibland och inloggad ibland fast jag inte ändrat i kontrollpanlen. Om jag går in från Opera så är jag gäst trots att jag ursprungligen registrerade mej den vägen. Nu har jag gått in från Internet Explorer och då kom jag in inloggad. Inget större problem men något irriterande.
Ingemar
CITAT (Sofia @ 08-11-2002, 10:06)
Om jag svarar själv på mitt eget inlägg, då?  :rolleyes:
Då markeras det som nytt och kanske Ingemar läser det och säger att JA, vilken bra idé!...?  :)

Blir så ledsen när inte någon annan tycker att det är irriterande med onödig felmeddelanden...   sad.gif

JA, vilken bra idé smile.gif

Men svårare att genomföra, det hamnar på listan och jag ska titta på det.
Ingemar
CITAT (Gunvor Nilsson @ 08-11-2002, 10:25)
Jag får också felmeddelande ibland men när jag påpekat det (gäller även andra Forum) så har jag fått som svar från webmaster att det är min dator som är den skyldige! Och eftersom jag inte är värst datorkunnig så tror jag ju på dem!!
När jag går in på Forum så kommer jag in som gäst ibland och inloggad ibland fast jag inte ändrat i kontrollpanlen. Om jag går in från Opera så är jag gäst trots att jag ursprungligen registrerade mej den vägen. Nu har jag gått in från Internet Explorer och då kom jag in inloggad. Inget större problem men något irriterande.

Det är en cookie på din egen dator som håller reda på om du är inloggad eller inte, om du använder olika webläsare kan det bli problem, tyvärr.

En cookie är en liten textfil som skickas till din dator när du kommer in i forumet första gången. Sen skrivs all information i den, om du loggat in, vilka inlägg du läst, vilka inställningar du gjort m.m.
Sofia
Tack Ingemar!
Nu känner jag mej betydligt lugnare, när jag vet att du tar hand om'et. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon