Full version: Hör Du Wollenkrabber
shiva
Signaturbilderna på det här forumet är kul. Tyvärr är min dator från tidigt sextiotal och är diseldriven och tillåter inte mig att infoga bilder! Alltså borde jag inte ha rätt att kommentera ERA bilder! Men Wollenkrabber: i din profil är du född -86, men din bild föreställer en vadå, massmördare, våldtäcktsman , pedofil, mordbrännare eller????
Magnus
AndreasBlomquist
Ser du inte att det är Sveriges feta, odrägliga, pompösa skithög till statsminister som han har som profilbild? huh.gif

Det märks att jag inte röstar på Socialdemokraterna va? *ryser*

tomas99
CITAT (AndreasBlomquist @ 01-06-2005, 04:29)
Ser du inte att det är Sveriges feta, odrägliga, pompösa skithög till statsminister som han har som profilbild? huh.gif

Det märks att jag inte röstar på Socialdemokraterna va? *ryser*

Får man säja så mad.gif på ett forum?trodde att det inte hör hemma med person angrepp på statsministern här på forumet.
carol
Han har samma bild som på 100 höjdare.
kristerh
Fin bild, har han paraduniformen på sig wink.gif kanske nåt att införa till 1:a maj
när alla kval skall bekämpas wink.gif
krister
Reserv
Hmm, en liten fundering här bara..... wink.gif personangrepp verkar vara ett mycket populärt ord i Tomas99 literära vokabulär. unsure.gif Har du nyss lärt dig stava till det Tomas, eller har du nyss fått veta vad det betyder? Allt behöver inte vara personangrepp, det kan vara en blandning av rå humor och en ovilja av en viss person (inte nödvändigtvis Persson tongue.gif )
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon