amaira
susnet.se

Den var så himla ENKEL att sätta in och använda.

Och så himla bra och utförlig i sin "redovisning" av besök.

Så jag ville bara tipsa om den, om någon är intresserad.
gunvor
Jag har en som jag inte vet vad den heter - min webmaster har fixat den. Helt underbar - man ser en massa varifrån folk som tittar in kommer - statistik varje dag - statistik över hela världen o s v

det finns en liten blå plupp med en röd markering längst ner i menyn på min hemsida

http://home.swipnet.se/kennelfrosta/
GoSatta
gunvor använder samma som jag har på min sida http://www.gosatta.org också väldigt nöjd med den. alltid kul att titta på lite statestik ibland smile.gif
yla
min son har gjort min räknare på min hemsidao statistiken håller b.one med som e mitt webbhotel
men det finns massor me gratisräknar fast rätt va de e så har dom slutat o så har man nån reklam där istället för räknaren
jag håller på o försöker rensa bort alla såna på min site o det tar ett tag me alla sidor jag har wub.gif
men snart så rolleyes.gif
AndreasBlomquist
CITAT (oldwolfie @ 01-06-2005, 23:29)
min son har gjort min räknare på min hemsidao statistiken håller b.one med som e mitt webbhotel
men det finns massor me gratisräknar fast rätt va de e så har dom slutat o så har man nån reklam där istället för räknaren
jag håller på o försöker rensa bort alla såna på min site o det tar ett tag me alla sidor jag har wub.gif

Usch Oldwolfie.. Byt webhotell så fort du bara kan. B-One säger att de erbjuder fri trafik, men så fort du börjar få lite besökare på din sida så stänger de ner den rakt av utan förklaring och när du sen ligger på dem om varför så framkommer det att de inte egentligen har fri trafik, eller rättare sagt fri trafik om det understiger 1 Gb i månaden. Dessutom går det otroligt sakta med B-One... mad.gif

Kan rekommendera Propurple.com som är billiga och dessutom ger dig tillgång till 10 olika statistikverktyg som redan är installerade och klara!

// Andreas
yla
CITAT (AndreasBlomquist @ 02-06-2005, 06:45)
CITAT (oldwolfie @ 01-06-2005, 23:29)
min son har  gjort min räknare på min hemsidao statistiken håller  b.one med som  e   mitt webbhotel
men det finns  massor  me gratisräknar  fast rätt va de e  så har  dom slutat o så har man nån reklam där istället för  räknaren
jag håller på  o försöker rensa  bort alla  såna  på min site  o  det tar ett tag  me  alla  sidor  jag har wub.gif

Usch Oldwolfie.. Byt webhotell så fort du bara kan. B-One säger att de erbjuder fri trafik, men så fort du börjar få lite besökare på din sida så stänger de ner den rakt av utan förklaring och när du sen ligger på dem om varför så framkommer det att de inte egentligen har fri trafik, eller rättare sagt fri trafik om det understiger 1 Gb i månaden. Dessutom går det otroligt sakta med B-One... mad.gif

Kan rekommendera Propurple.com som är billiga och dessutom ger dig tillgång till 10 olika statistikverktyg som redan är installerade och klara!

// Andreas

ojdå jag har inte märkt av något av de du säger o jösses så jobbigt om jag ska lägga om allt IGEN orkar inte de
dom har dessutom hjälpt mej ganska mycke då förra domänplatsen bråkade o inte ville släppa mitt domännamn
äch jag stannar o ser vasom händer
b.one har dessutom ökat platsen från 125 till 300 utan extra kostnad
så som sagt funkar gör de o har gjort
jag har mer problem på telias server faktiskt
men jag ska minnas de du rekommenderat om de börjar knaka i fogarna tackar för de
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon