CITAT (AndreasBlomquist @ 02-06-2005, 06:45)
CITAT (oldwolfie @ 01-06-2005, 23:29)
min son har gjort min räknare på
min hemsidao statistiken håller b.one med som e mitt webbhotel
men det finns massor me gratisräknar fast rätt va de e så har dom slutat o så har man nån reklam där istället för räknaren
jag håller på o försöker rensa bort alla såna på min site o det tar ett tag me alla sidor jag har
men snart så

Usch Oldwolfie.. Byt webhotell så fort du bara kan. B-One säger att de erbjuder fri trafik, men så fort du börjar få lite besökare på din sida så stänger de ner den rakt av utan förklaring och när du sen ligger på dem om varför så framkommer det att de inte egentligen har fri trafik, eller rättare sagt fri trafik om det understiger 1 Gb i månaden. Dessutom går det otroligt sakta med B-One...
Kan rekommendera Propurple.com som är billiga och dessutom ger dig tillgång till 10 olika statistikverktyg som redan är installerade och klara!
// Andreas
ojdå jag har inte märkt av något av de du säger o jösses så jobbigt om jag ska lägga om allt IGEN orkar inte de
dom har dessutom hjälpt mej ganska mycke då förra domänplatsen bråkade o inte ville släppa mitt domännamn
äch jag stannar o ser vasom händer
b.one har dessutom ökat platsen från 125 till 300 utan extra kostnad
så som sagt funkar gör de o har gjort
jag har mer problem på telias server faktiskt
men jag ska minnas de du rekommenderat om de börjar knaka i fogarna tackar för de