Full version: Jendah!
amaira
Jösses, säger jag bara. *saknar ord*

Har inte sett förut, det var Gammelnalle som ledde mig in på spåret ( i tråden "Vilken utbildning skulle du vilja ha").

Det där måste du bara försöka göra något med wub.gif wub.gif .

Mmm, stenhård konkurrens, det tror jag nog - men jag tror också att du håller! Dina bilder ger mig gåshud på armarna.

Fantasy Gallery
jendah
Fick en liten puff frammåt i självförtroendet där smile.gif
Tack så mycket för de orden Amaira, min dag blev just mycket bättre wub.gif wub.gif
Biggan_
Vilka underbara bilder du har skapat! Detta måste vara din framtid! Vet inte hur du bäst skall gå tillväga för att få ut dina bilder, men det vet kanske någon annan här på forumet?
LYCKA TILL!
*solis*
Fantastiska underbara magiska bilder!!!

LYCKA TILL wub.gif wub.gif wub.gif
jendah
Tack smile.gif

Jo, har någon bra ideér om hur man kommer igång så tar jag gärna emot dem... jag har ingen aning...

Fast jag trivs rätt bra som ingenjör också, iofs, men man kan ju alltid försöka som extra sysselsättning ett tag och se hur det går smile.gif
pisanggoreng
Verkligen fantastiska bilder!

Du kanske kan prova att kontakta några förlag som ger ut fantasyförslag. Plötsligt ska de ge ut något som skulle behöva dina bilder, och de kan kontakta dig... rolleyes.gif
fruberglund
Har nämnt det innan i en annan tråd smile.gif

Älskar bilden på förstasidan med fé-flickan som ligger bland näckrosorna!

Vad kostar den? Är den ens till salu?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon