*solis*
Natten som är förbi var sannerligen en riktig pysselnatt för mig biggrin.gif Jag har klippt till kuvert i massor och samtidigt kollat på T.V.
Till slut var jag tvungen att gå och lägga mig,efter att jag rastade vovvarna först smile.gif
Vovvarna tyckte nog att det var onödigt ;de sov jo biggrin.gif

Sen drömde jag resten av natten om kuvert tongue.gif
Biggan_
Vad skall du ha alla dessa kuvert till solis? unsure.gif
Vilket underbart liv dina vovvar har, dom får ju jämt komma ut på promenad och du är så omtänksam och en riktig solstråle biggrin.gif
Posse
CITAT (solis @ 01-06-2005, 11:41)
Natten som är förbi var sannerligen en riktig pysselnatt för mig biggrin.gif Jag har klippt till kuvert i massor och samtidigt kollat på T.V.
Till slut var jag tvungen att gå och lägga mig,efter att jag rastade vovvarna först smile.gif
Vovvarna tyckte nog att det var onödigt ;de sov jo biggrin.gif

Sen drömde jag resten av natten om kuvert tongue.gif

...Så du tillverkar egna kuvert? unsure.gif
*solis*
Jag tillverkar kuvert i tre olika storlekar av gamla tapetprov kataloger.
Katalogerna får jag gratis ifrån affärer som säljer tapeter.
Har gjort detta i flera år och använt kuverten själv när jag skriver och sänder brev och gett kuvert till och med i julklapp och det har varit populärt smile.gif

Nu tänkte jag testa om det går att sälja kuvert på konstnärsgatan här i Strängnäs i Julimånad då det är fest smile.gif
*solis*
CITAT (Birgitta P @ 01-06-2005, 12:00)
Vad skall du ha alla dessa kuvert till solis? unsure.gif
Vilket underbart liv dina vovvar har, dom får ju jämt komma ut på promenad och du är så omtänksam och en riktig solstråle biggrin.gif

Mina vovvar får varje dag komma ut på flera promenader och jag tror att både vovvarna och jag älskar dessa promenader lika mycket wub.gif

Medans vovvarna luktar och har sig så brukar jag kolla på allt som är värt att kolla på:blommande äppelträd,maskrosorna,fåglarna,småkryp,andra vovvar och människor smile.gif Varje promenad blir som en liten äventyr wub.gif
Chrihanna
Låter kul! Vad använder du för mönster? Egentillverkat? Vill du dela med dig, så är det helt okej....! smile.gif
solkatten
Jag som var fullt övertygad att du gjorde kuvert till insamlade egenhändigt odlade fröer.
Ta gärna bild så vi får se!
Biggan_
CITAT (solis @ 01-06-2005, 12:31)
Vad skall du ha alla dessa kuvert till solis?  :unsure:
Vilket underbart liv dina vovvar har, dom får ju jämt komma ut på promenad och du är så omtänksam och en riktig solstråle  :D

Mina vovvar får varje dag komma ut på flera promenader och jag tror att både vovvarna och jag älskar dessa promenader lika mycket wub.gif

Medans vovvarna luktar och har sig så brukar jag kolla på allt som är värt att kolla på:blommande äppelträd,maskrosorna,fåglarna,småkryp,andra vovvar och människor smile.gif Varje promenad blir som en liten äventyr wub.gif

Du verkar trivas med livet solis smile.gif smile.gif smile.gif
*solis*
CITAT (Chrihanna @ 01-06-2005, 12:32)
Låter kul! Vad använder du för mönster? Egentillverkat? Vill du dela med dig, så är det helt okej....! smile.gif

Jag har öppnat kuvert första gången och gjorde mall efter den, sen har jag laggt till eller dragit ifrån och gjort egna maller.

Jag använder så gott som alla slags mönster som finns på tapetprover och resultatet blir fint tycker jag själv.

Dessutom tag jag till vara ,eller hur man säger, alla tygprover som finns i tapetprov kataloger. Meningen är att jag skall tillverka små dockor och små änglar och hjärtan smile.gif

Jag delar gärna med mig och skall be min dotter att ta bilder av kuverten sen.
*solis*
CITAT (solkatten @ 01-06-2005, 12:35)
Jag som var fullt övertygad att du gjorde kuvert till insamlade egenhändigt odlade fröer.
Ta gärna bild så vi får se!

Bra ide wub.gif
*solis*
CITAT (Birgitta P @ 01-06-2005, 12:38)
CITAT (solis @ 01-06-2005, 12:31)
Vad skall du ha alla dessa kuvert till solis?  unsure.gif
Vilket underbart liv dina vovvar har, dom får ju jämt komma ut på promenad och du är så omtänksam och en riktig solstråle  biggrin.gif

Du verkar trivas med livet solis smile.gif smile.gif smile.gif

Det är just det jag gör:jag verkligen ÄLSKAR livet och allt som det innebär och vill så gärna dela med mig av min glädje wub.gif smile.gif wub.gif wub.gif
Fialotta
Härliga Solis...du förgyller verkligen forumet tillsammans
med er andra...ingen nämnd o ingen glömd wub.gif
*solis*
CITAT (maudan @ 01-06-2005, 13:22)
Härliga Solis...du förgyller verkligen forumet tillsammans
med er andra...ingen nämnd o ingen glömd wub.gif

Jag tackar wub.gif

Här finns verkligen underbara människor;jag riktigt längtar efter att få tillgång till datorn varenda dag wub.gif
Och det är Odla.nu som jag genast kollar på smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon