Helen B

Eller korsning solros-lejongap? tongue.gif
amaira
Ser ingen bild huh.gif
Anki på Öland
Urläckra blommor - vill ha!!!
Anki
Fialotta
Ser inte heller nån bild???
Hur kunde du se Anki ohmy.gif
Anki på Öland
Den bara ploppade upp efter en liten stund.......
Anki
amaira
CITAT (KURT @ 01-06-2005, 14:05)

Provade med adressen Kurt, men fick bara fram " the page cannot be found".
Dzad

Verkade som om de spärrat avändandet av bilden på andra sidan... men jag laddade upp den på ett annat ställe så nu borde den synas.
amaira
Ännu en bild som inte syns, Dzad biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

JOOO nu syns den!!! När jag klickade på "svara" så kom den upp.

Okej, det var läckra lejongap, nåt för adrian kanske?? rolleyes.gif
Airamya
laugh.gif laugh.gif Ja, de var häftiga! *vill ha*
Apropå Adrian - var håller han hus nuförtiden? Eller är det bara så att jag missat honom på sistone?
Dzad
Adrian?
Han blev ju uppäten av en av sina växter i förra veckan.

(ursäktar sig för det dåliga skämtet)
Fialotta
Nu ser jag bilden...vilken häftigt lejongap laugh.gif tongue.gif

Adrian/Dick är väl ute på turne med sina växter hela sommaren smile.gif
*solis*
Sådana solrosor vill jag haaaaa biggrin.gif smile.gif wub.gif
mamamaggan
Var får man tag på fröerna till dessa hääääääääärliga blommor?

rolleyes.gif smile.gif laugh.gif

Såna lejongap/solrosor skulle jag behöva ha!

Har satt solrosfrön i två blomlådor som vi placerar strategiskt vid " vår " väg vid sommarstugan. Varför? Jo, det är hastighetsbegränsning , 20 km/tim. Men, det finns de som tycker att det är " roligare" att köra riktigt fort och t o m göra en liten luftfärd på vissa ställen.

Förra året var det någon som körde över en av grannens katter. Tror ni att personen i fråga stannade och kollade hur det hade gått med katten? Inte då.

Så om jag hade sådana här härliga( farliga) lejongap/solrosor kanske i a f några skulle reagera ( förhoppningsvis inte med att köra ännu fortare).
*solis*
CITAT (mamamaggan @ 01-06-2005, 21:16)
Var får man tag på fröerna till dessa hääääääääärliga blommor?

Såna lejongap/solrosor skulle jag behöva ha!

Har satt solrosfrön i två blomlådor som vi placerar strategiskt vid " vår " väg vid sommarstugan. Varför? Jo, det är hastighetsbegränsning , 20 km/tim. Men, det finns de som tycker att det är " roligare" att köra riktigt fort och t o m göra en liten luftfärd på vissa ställen.

Förra året var det någon som körde över en av grannens katter. Tror ni att personen i fråga stannade och kollade hur det hade gått med katten? Inte då.

Så om jag hade sådana här härliga( farliga) lejongap/solrosor kanske i a f några skulle reagera ( förhoppningsvis inte med att köra ännu fortare).

Jag kan komma och skrämma dom med mitt allra värsta urvrål och det är inte litet det vrålet tongue.gif laugh.gif biggrin.gif
Magnolia
CITAT (mamamaggan @ 01-06-2005, 21:16)

Den som hade reagerat mest hos oss på sådana blommor hade nog varit katten. Tala om att hon hade blivit spak om några sådana hade börjat växa upp ur rabatten...
mamamaggan
Kanske det kanske. Tror nog också att katter skulle bli spaka om man hade sådana här blommor.

Då kanske grannen skulle försöka få tag på frön och plantera runt sin tomt så katterna slipper att " komma i vägen" för bilarna.

Tycker att det liknar sk-t att köra över en katt och bara åka därifrån. Men en del av mina grannar har ingen respekt för något liv , inte ens sitt eget när de kör så fort på en liten, smal och skumpig väg. mad.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon