*solis*
När jag kom in i tapetaffären så hade ägaren ställt undan tapetprov kataloger för mig:17 st. smile.gif
Det var som julafton för mig biggrin.gif Ikväll skall jag njuta av att kolla genom alla kataloger biggrin.gif

Min lilla kärra var överfylld av dessa kataloger men hem kom jag utan att något hände smile.gif

De roligaste kataloger är dom för barn och såna fick jag 2st!

Det inte inte mycket jag behöver för att bli jätte glaaaad smile.gif wub.gif smile.gif
astrid.m.s
Oj, det var många. Är det inte risk för att du hittar för många bra tapeter så du får svårt att välja? wacko.gif För du kan väl inte missa att hitta lämpliga tapeter på så många kataloger unsure.gif
Jag tycker det är roligt att tapetsera, brukar ta nåt rum varje sommar här hemma. Nu är det bara trappuppgången och hallen uppe som är kvar. Vi får väl se om det blir nåt. wub.gif
Lycka till med tapetvalet och tapetseringen!! tongue.gif
*solis*
CITAT (astrid.m.s @ 01-06-2005, 21:44)
Oj, det var många. Är det inte risk för att du hittar för många bra tapeter så du får svårt att välja? wacko.gif För du kan väl inte missa att hitta lämpliga tapeter på så många kataloger unsure.gif
Jag tycker det är roligt att tapetsera, brukar ta nåt rum varje sommar här hemma. Nu är det bara trappuppgången och hallen uppe som är kvar. Vi får väl se om det blir nåt. wub.gif
Lycka till med tapetvalet och tapetseringen!! tongue.gif

Jag använder dessa prover till att göra kuvert. Har skrivit om det i ett annat tråd smile.gif
Snöflinga
Vadå ohmy.gif du får väl inte bara behålla dem eller... lämnar du inte tillbaka dem sad.gif
*solis*
CITAT (Snöflinga @ 01-06-2005, 21:57)
Vadå ohmy.gif du får väl inte bara behålla dem eller... lämnar du inte tillbaka dem sad.gif

Dessa kataloger är GAMLA som de annars slänger; men nu får jag dom smile.gif
*solis*
Jag är alldeles salig efter att ha tittat på alla tapetprovkatalogerna wub.gif
Av dessa prover blir det fin-fina kuvert och av tygbitarna kläder till små dockorna smile.gif
astrid.m.s
Undrar hur stor yta man kan tapetsera med tapetproverna? Eller bara en vägg vore väl häftigt med olika tapetbitar. Kanske man ska tigga lite gamla prover på nån affär, synd bara att jag är en fegis på att be att få nåt. wacko.gif
Har du någon bild, Solis på dina alster du gör av tapetbitarna? tongue.gif
*solis*
CITAT (astrid.m.s @ 02-06-2005, 12:22)
Undrar hur stor yta man kan tapetsera med tapetproverna? Eller bara en vägg vore väl häftigt med olika tapetbitar. Kanske man ska tigga lite gamla prover på nån affär, synd bara att jag är en fegis på att be att få nåt. wacko.gif
Har du någon bild, Solis på dina alster du gör av tapetbitarna? tongue.gif

Bilder kommer senare smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon