Full version: Städ dag i dag!
Jasmin
Har alltid av gammal vana städat varje fredag. Detta trots att jag ibland jobbar på helgerna och då också är ledig mitt i veckan. Det har blivit en vana som är tji att bli av med. Min vecka är liksom inte slut förren jag har fått städa. Finns det fler som har konstiga vanor? Kanske bara jag som är konstig. Ha nu en trevlig helg. Nu ska jag städa! rolleyes.gif wub.gif
Wera
Jag städar alltid också på fredagarna. Då är det skönt att vara hemma och ta det lugnt på helgen! Fantastisk vana tycker jag!! smile.gif
Blomstertanten
sleep.gif Jag har städdag varje dag ! ( kan ju bero på att jag jobbar som "städtant" )
Utom på helgerna !!!!
Då är jag bara blomstertant tongue.gif
Monica M zon 4
Jag städar när det behövs och när jag har tid! Jag tar ett tag med dammsugaren när dammråttorna börjar bli för stora. tongue.gif

Mamma (och jag) städade varje torsdag eller fredag men den vanan har jag lagt av med för läänge sen.
Blomstertanten
CITAT (Monica M zon 4 @ 03-06-2005, 09:41)
Jag städar när det behövs och när jag har tid! Jag tar ett tag med dammsugaren när dammråttorna börjar bli för stora.  :P

Jag städar bara när jag har tid ! sleep.gif
Och det har jag väldigt sällan ! tongue.gif
Magnolia
CITAT (Blomstertanten @ 03-06-2005, 09:58)
CITAT (Monica M zon 4 @ 03-06-2005, 09:41)
Jag städar när det behövs och när jag har tid! Jag tar ett tag med dammsugaren när dammråttorna börjar bli för stora.  tongue.gif

Och det har jag väldigt sällan ! tongue.gif

Likadant här! När det börjar bli FÖR stökigt brukar jag bjuda in folk på besök. Då MÅSTE jag städa.
*solis*
När lusten för städning kommer så städar jag tongue.gif
Lars-Olof Arvids