Full version: Solis reser.....
*solis*

Här är Solis och drömmer sig bort wub.gif

Så tar hon på sig sina vingar .....

Solis älskar att vistas på vackra fantastiska platser wub.gif

Solis har många underbara magiska vänner wub.gif
*solis*
Är nu tillbaka ifrån fantasi turen och nu skall jag faktiskt diska biggrin.gif
AndreasBlomquist
Hmm, har man vild fantasi så har man... Varför inte unna dig en resa bort till varmare länder istället om det nu lockar? sleep.gif

Då får du ju sitta på en solstol på stranden om du vill.
Du får flyga också, i och för sig inte med egna vingar men ändå?
Du får vistas på fantastiska platser, menar dock inte Gran Canaria eller något sånt dret.
Magiska vänner, ja du... det går säkert att ordna fram någon svamp eller nåt sånt som du kan röka på så du får fler magiska vänner, även där nere i det landet...

Framför allt så slipper du ju sitta och fantisera på ett forum!
*Felix matte*
Tack vare Internet kan man ju "resa i fantasin" tongue.gif
man kan kika in på olika resmål och drömma sig bort en stund. tongue.gif biggrin.gif

Vilken tur Solis, att du bara hade "fantasiresa"... vem skulle annars tagit hand om disken. tongue.gif
*solis*
CITAT (AndreasBlomquist @ 03-06-2005, 13:24)
Hmm, har man vild fantasi så har man... Varför inte unna dig en resa bort till varmare länder istället om det nu lockar? sleep.gif

Då får du ju sitta på en solstol på stranden om du vill.
Du får flyga också, i och för sig inte med egna vingar men ändå?
Du får vistas på fantastiska platser, menar dock inte Gran Canaria eller något sånt dret.
Magiska vänner, ja du... det går säkert att ordna fram någon svamp eller nåt sånt som du kan röka på så du får fler magiska vänner, även där nere i det landet...

Framför allt så slipper du ju sitta och fantisera på ett forum!

För min del har jag rest så det räcker till varmare länder smile.gif

jag gillar inte att flyga sad.gif

Mina fantasiresor är oändligt givande och jag kan träffa mina magiska vänner helt utan droger:jag behöver bara gå ut med mina vovvar så möts jag av en värld som är underbart magisk,människor,djur av alla de slag,växter,stenar,solen,stjärnorna,regnet,molnen...ALLT detta är magiskt wub.gif

Det är faktiskt härligt att fantisera framför datorn;pröva själv biggrin.gif
*solis*
CITAT (Felix matte @ 03-06-2005, 14:12)
Tack vare Internet kan man ju "resa i fantasin" tongue.gif
man kan kika in på olika resmål och drömma sig bort en stund. tongue.gif biggrin.gif

Vilken tur Solis, att du bara hade "fantasiresa"... vem skulle annars tagit hand om disken. tongue.gif

Hi hi;disken är fortfarande odiskad tongue.gif Jag skall bara.......
Biggan_
Har du några barnbarn solis? Du måste ju vara världens bästa sagofarmor eller sagomormor!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
*solis*
CITAT (Birgitta P @ 03-06-2005, 16:10)
Har du några barnbarn solis? Du måste ju vara världens bästa sagofarmor eller sagomormor!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Inte ännu.
Jag brukar alltid dra till mig områdets barn vart jag än flyttar och det är härligt wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon